خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی زنجان خبرداد:

اعلام علت آتش‌سوزی کارخانه‌ داواخگر زنجان /حال سه مصدوم حادثه وخیم است/ وارد آمدن خسارت صد در صدی به کارخانه

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۲۵۴

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی زنجان با بیان اینکه کارشناسان اعلام کرده‌اند نشت گاز احتمالا دلیل بروز حادثه آتش سوزی داواخگر بوده است، گفت: حال سه تن از مصدومان این حادثه وخیم است.

به گزارش ایلنا از زنجان، مجید امیرفضلی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی شامگاه دیروز در شرکت داواخگر واقع در شهرک صنعتی علی‌آباد زنجان (اشراق) و تخریب صدرصدی یک واحد صنعتی تولیدکننده مواد دارویی، گفت: در این کارخانه مواد دارویی و الکل تولید و توزیع می‌شد و با توجه به انبار ۱۰ تن الکل و مخزن بزرگ‌ازت، احتمال می‌رفت انفجار بزرگی رخ دهد که ماموران با اقدام به موقع بعد از سه ساعت تلاش موفق به مهار آتش شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی زنجان، با بیان اینکه کارشناسان اعلام کرده‌اند نشت گاز احتمالا دلیل بروز این حادثه بود، ادامه داد: اگر آتش‌سوزی به واحدهای همجوار تسری پیدا می‌کرد، قطعا شاهد وقوع حادثه ناگواری بودیم ولی خوشبختانه هیچ خسارتی به واحدهای صنعتی همجوار وارد نشد، ولی ۹ کارگر در این حادثه دچار سوختگی شدند که حال عمومی ۳ نفر وخیم اعلام شده است.

امیرفضلی،  میزان خسارت وارده را بالا ارزیابی کرد و افزود: این کارخانه به‌طور صد درصد خسارت دیده است، هرچند هنوز برآورد ریالی انجام نشده و کارشناسان تا اعلام دقیق دلیل حریق و خسارت وارده موارد را بررسی خواهند کرد.

طبق اعلام اصغر جعفری، در این خصوص 9 نفر بر اثر وقوع حادثه‌ آتش‌سوزی در شهرک صنعتی علی‌آباد مصدوم شده بودند که به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل و بستری شدند.

رئیس اورژانس بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان، همچنین از اعزام چهار دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های پردیس، روزبه، الهیه و چیر به محل حادثه آتش‌سوزی خبر داد و افزود: در بررسی اولیه ۹ نفر در وضعیت اورژانسی قرار داشتند.

وی، با اشاره به حال عمومی ۹ مصدوم حادثه آتش‌سوزی، گفت: سه نفر از مصدومان وضعیت مناسبی ندارند و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده و ۶ نفر دیگر نیز به بخش اورژانس این بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز