خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد:

ارسال ۱۵۶ اثر به مسابقه طراحی تمبر «سپیدبالان» / ۷ اثر برگزیده شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۲۳۰

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ارسال ۱۵۶ اثر به مسابقه طراحی تمبر «سپیدبالان» به منظور پاسداشت تلاش کادر درمان و پرستاران، گفت: هفت اثر با نظر داوران برگزیده شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، اسفندیار ضیایی با اشاره به برگزاری مسابقه طراحی تمبر با عنوان «سپیدبالان»، اظهار کرد: این مسابقه به منظور قدردانی از تلاش کادر درمان و پرستاران در مقابله و مبارزه با ویروس کرونا مهر ماه امسال برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقه با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره پست برگزار شد، افزود: ۱۵۶ اثر از مخاطبان گروه‌های سنی «نوخوان»، «نونهال»، «نونگاه»، «نوجوان» و «اولیای تربیتی، مربیان و پژوهش‌گران» به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

ضیایی در ادامه با اشاره به اینکه بعد داوری آثار رسیده هفت اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده است، گفت: موضوع‌های پیشنهادی، تازگی و خلاقیت ورزی خالق اثر و همچنین قابلیت برای چاپ تمبر یاد بود از مهم‌ترین شاخص‌های مد نظر داوران برای انتخاب آثار برگزیده بوده است.

وی به ارسال آثار از استان‌های مختلف کشور به این مسابقه، ادامه داد: «نازنین زهرا سالاری منظر» از جیرفت استان کرمان، «آنیتا بال‌نور» از تهران برگزیده گروه سنی «نونهال»، «نازنین زهرا خواجویی» از استان کرمان برگزیده گروه سنی «نونگاه»،«طراوت ملکی» و «مبینا کوشش از استان گیلان نیز در بخش گروه سنی «نوجوان» انتخاب شدند.

ضیایی افزود: همچنین گروه داوری «اعظم فرد کائیدی» از استان لرستان را برگزیده بخش «اولیای تربیتی، مربیان و پژوهش‌گران» انتخاب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز