خبرگزاری کار ایران

رئیس صمت استان اردبیل خبر داد:

توزیع ۸۰۰ تن سیب و پرتقال از ۲۵ اسفند در اردبیل / تعطیلی بازار از ۱۵ اسفند شایعه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۸۸

رئیس سازمان صمت استان اردبیل گفت: توزیع ۸۰۰ تن سیب و پرتقال با کیفیت از ۲۵ اسفندماه در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، رامین صادقی عنوان کرد: توزیع ۸۰۰ تن سیب و پرتقال با کیفیت از ۲۵ اسفندماه در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز می‌شود.

وی افزود: از چند ماه پیش و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان انجام شده و با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی نسبت به بسته‌بندی و ذخیره‌سازی میوه شب عید مردم با کیفیت مناسب اقدام شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: اهالی استان می‌توانند بدون نگرانی از ۲۵ اسفند با حضور در ایستگاه‌ها و میادین مختلف توزیع میوه شب عید نسبت به خرید آن اقدام کنند که انتظار می‌رود در این زمینه با توجه به شرایط حساس کرونا صف‌های طولانی شکل نگیرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۳۰۰ تن سیب قرمز از باغات مشگین‌شهر و ۵۰۰ تن پرتقال که از استان مازندران خریداری شده با قیمت مصوب به هموطنان ارائه خواهد شد.

صادقی در مورد قیمت مصوب سیب و پرتقال شب عید بیان کرد: هنوز قیمت این محصولات مصوب نهایی نشده ولی در جلسه هفته آینده ستاد تنظیم بازار استان اردبیل در این زمینه تصمیم‌گیری شده و در موعد مقررتوزیع این اقلام را آغاز خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر کنترل و نظارت بر بازار در قالب ۸۰ اکیپ بازرسی تلفیقی با سایر دستگاههای اجرایی استان در حال انجام است که این بازرسی‌ها و نظارت‌ها تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

صادقی اضافه کرد: صنوف مجاز هستند درصد قانونی و سود متعارف را برای فروش محصولات خود در نظر بگیرند و خارج از این قاعده، هرگونه گران‌فروشی پیامدهای ناگواری را برای اصناف به همراه خواهد داشت و با تشکیل پرونده حتی واحد صنفی آنها پلمب خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از اصناف و کسبه استان خواست تا در این ایام پرترافیک خرید و فروش، از هرگونه گران‌فروشی و دریافت سود غیرمتعارف پرهیز کرده و حتماً برچسب قیمت‌ها را روی محصولات خود نصب کنند تا بدون اینکه صنفی تعطیل یا پلمب شود، بازاریان به فعالیت خود ادامه دهند.

صادقی با رد شایعه تعطیلی بازار از ۱۵ اسفندماه با مصوبه ستاد کرونا بیان کرد: با توجه به شرایط زرد و آبی کرونا در مناطق مختلف استان، به هیچ وجه قرار نیست بازار و واحدهای صنفی تعطیل شود ولی انتظار می‌رود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمترین آسیب را در این ایام از فعالیت اصناف شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: بهترین راه در کنترل و همچنین ارائه گزارش‌های مردمی از تخلفات، سامانه ۱۲۴ است که هموطنان در هر ساعت می‌توانند شکایت خود را از این طریق اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز