خبرگزاری کار ایران

اجرای مانور لحظه صفر در محور سرخس به مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۶۶

رئیس جمعیت هلال احمر سرخس گفت: مانورتصادف زنجیره ای تانکر سوخت رسان با یک خودرو و مصدوم شدن ۱۵ نفر در محور سرخس به مشهد اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضائی رئیس جمعیت هلال احمر سرخس افزود: به منظور ارتقاء سطح نیروهای عمل کننده، خدمت رسان و کاهش صدمات و تلفات جاده ای برگزاری مانور لحظه صفر امداد و نجات جاده ای از سوی ستاد بحران شهرستان برنامه ریزی شد.

وی افزود: این مانور که در ۱۰ کیلومتری محور سرخس مشهد بعد از نیروگاه شمس برگزار شد، آمادگی نیروهای امدادی اعم از هلال احمر، اورژانس، پلیس راه، آتش نشانی و سایر دستگاههای ستاد بحران شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

 رئیس هلال احمر سرخس تصریح کرد: این مانور در ساعت ۵ بامداد امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه با حضور محسن نجات مدیر کل مدیریت بحران استانداری ، رجبی مقدم فرماندار شهرستان و دیگر اعضای عضو ستاد برگزار شد.

رضایی یادآور شد: سناریوی این مانور با منحرف شدن تانکر حامل سوخت و برخورد آن با یک دستگاه خودرو مینی بوس و به دنبال آن چند دستگاه خودرو سواری دیگر بود و با اعلان وضعیت قرمز و بحرانی و بدون اطلاع قبلی، سرعت عمل تیم های امدادی عضو ستاد، جهت امداد رسانی سریع به مصدومین فرضی این حادثه که ۱۵ نفر بودند ارزیابی شد که رضایت بخش بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز