خبرگزاری کار ایران

نوروزی خبر داد:

شهربازی پارک ملت مشهد سال آینده بازگشایی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۵۱

سرپرست مدیریت دارایی‌ها و توسعه خدمات شهرداری مشهد از بازگشایی شهربازی پارک ملت در سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، لیلا نوروزی در این خصوص گفت: شهربازی پارک ملت یکی از فضاهای قدیمی و تفریحی شهر مشهد و مکانی برای گذران اوقات فراغت شهروندان و زائران به شمار می رود، به همین جهت مدیریت شهری در انتهای سال گذشته به دلیل نیاز این مجموعه به بهسازی، بازسازی و استانداردسازی دستگاه‌ها از شرایط فعلی کرونا استفاده کرد و نسبت به اجرای پروژه های مذکور در حوزه تجهیزات، فضاسازی و ابنیه اقدام کرد. 

وی افزود: بر طبق پیش بینی ها بخش زیادی از این اقدامات جهت بازگشایی مجدد شهربازی پارک ملت تا تیر ماه سال جاری اعمال شد، اما با تداوم شرایط همه گیری و ابلاغ مصوبات ستاد ملی کرونا امکان بازگشایی این مجموعه فراهم نشد، در نتیجه بهمن ماه سال جاری با اعلام وضعیت آبی کرونا در شهر مشهد و اتمام عملیات اجرای پروژه، مقرر شد مجموعه مذکور با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در سال آینده فعال شود.

نوروزی با اشاره به آغاز واکسیناسیون و امیدواری ایجاد شده در کنترل شرایط گفت: مجموعه شهربازی پارک ملت با ارتقا کیفیت قابل توجهی آماده واگذاری به سرمایه گذار بخش خصوصی است و ساعت فعالیت این مجموعه در بازه زمانی خارج از محدودیت های تردد خواهد بود.

سرپرست مدیریت دارایی ها و توسعه خدمات شهرداری مشهد در ادامه گفت: در راستای حفظ حقوق سرمایه گذاران، کارشناسان حوزه فنی پس از بررسی های لازم مدل قرارداد مجموعه مذکور را به صورت یکساله و با لحاظ کنترل ریسک حضور بهره بردارطراحی کرده اند، در این مدل با لحاظ امکان ادامه روند شرایط قرنطینه، عدد مشخصی از درآمد شهربازی که شامل هزینه های نگهداری و بهره برداری است متعلق به بهره بردار خواهد بود و سهم شهرداری از مازاد درآمدها اخذ می شود.

نوروزی افزود: فضای رو باز این مجموعه و رعایت تمامی پروتکل‌ها اطمینان خاطر نسبی برای شهروندان ایجاد می کند که به تبع مراجعه و استقبال از شهربازی را پیش رو خواهد داشت، همچنین اطلاعات مربوط به نحوه مشارکت بخش خصوصی فعال در حوزه مربوطه در قالب فراخوان منتشر شده است که که از طریق سایت معاونت اقتصادی شهرداری مشهد به آدرس www. Eco.mashhad.ir قابل دسترسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز