خبرگزاری کار ایران

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان:

آرامستان همدان در روز‌های پایانی سال تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۴۷

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان از تعطیلی آرامستان این شهر در روز‌های پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان از تعطیلی آرامستان این شهر در روز‌های پنجشنبه و جمعه آخر سال خبر داد و گفت: این تعطیلی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است و انتظار می‌رود مردم در این روز‌ها از حضور در «باغ بهشت» پرهیز کنند.

علی قبادی افزود: با توجه به تصمیم ستاد مقابله با کرونا و ضرورت پیشگیری از هرگونه تجمع، تمام مسیر‌های دسترسی به آرامستان شهر همدان در این دو روز مسدود می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ همدان اضافه کرد: حضور و برگزاری مراسم پرتجمع تدفین در «باغ بهشت» تا اطلاع ثانوی ممنوع است و شهروندان مجاز به حضور حداکثر ۱۰ نفر برای انجام مراسم هستند و انتظار می‌رود همشهریان عزیز در این خصوص حداکثر همکاری را با سازمان آرامستان داشته باشند.

قبادی بیان کرد: حفظ سلامتی مردم مهم‌ترین دغدغه مسوولان است و شهروندان زیارت اهل قبور را به روز‌های پس از بحران شیوع کرونا موکول کنند.

بر اساس آخرین آمار در استان همدان، با شناسایی ۱۲ بیمار مبتلا به کرونایی شبانه روز گذشته، شمار مبتلایان به ۱۰ هزارو ۴۷۱ نفر در این استان رسید. متاسفانه در این مدت یک بیمار مبتلا به کرونا هم جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز