خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

مردم دیدگاه مثبتی به مشارکت در انتخابات ندارند/نهادهای نظارتی و امنیتی با دید بازتری به جامعه نظر کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۳۱

دبیر حزب اسلامی کار خراسان رضوی گفت: به عنوان یک حزب اصلاح طلب معتقدیم حضور و مشارکت مردم در انتخابات باید حداکثری باشد.

رضا گلستانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: با اینکه از مشارکت حداکثری حمایت می‌کنیم اما در انتخابات مجلس یازدهم شاهد رد صلاحیت نیروهای اصلاح طلب مشهد بودیم، دنبال بهانه گیری نیستیم و به همه فرایند تایید صلاحیت‌ها نیز اعتراض نداریم اما باید یادآور شد این مسائل در مجموع به مشارکت مردم در انتخابات ضربه می زند.

وی ادامه داد: همه در زیر یک بیرق هستیم و کار می‌کنیم، از طرفی با توجه به مقتضیات کنونی جامعه و فشارهای اقتصادی معتقدیم مردم دیدگاه مثبتی به مشارکت در انتخابات ندارند لذا بهتر است نهادهای نظارتی و امنیتی با یک دید بازتر به فضای جامعه نظر کنند و به دنبال راه حل در این زمینه باشند.

دبیر حزب اسلامی کار خراسان رضوی گفت: باید رفتارها به گونه‌ای باشد که اصلاح طلبان نیز دیده شوند و تایید صلاحیت ها به گونه ای انجام شود که جامعه هدف و پشتیبان مجموعه اصلاح‌طلبی نیز پشت این جریان قرار بگیرند تا مشارکت انتخاباتی افزایش یابد.

وی افزود: همه نیروهای سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب باید در افزایش نرخ مشارکت تلاش کنند، اگر محدودیت باشد مشارکت مردم تحت تاثیر قرار می‌گیرد لذا باید فضا و بستر جدیدی فراهم شود تا مردم با اطمینان خاطر در این فرایند سیاسی حضور یابند.

گلستانی ادامه داد: برگزاری همزمان ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا می تواند تاثیرگذاری متقابل بر روی هم داشته باشد اما معتقدیم در سطح کلان در خصوص انتخاب رئیس جمهوری و مدیریت شهری مردم به افرادی گرایش دارند که بتوانند دغدغه های اقتصادی و به خصوص معیشتی مردم را رفع کنند و البته برای این مهم نامزدها باید راه حل ضربتی، عملی و اجرایی ارائه دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز