خبرگزاری کار ایران

صدور ۵۶ فقره پایان کار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۰۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۵۶ فقره گواهی پایان کار در ۱۱ ماه سال ۹۹ در بیش از ۸۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صادر شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه با اعلام این خبر افزود: ۴۵ فقره گواهی پایان کار در مدت مشابه سال گذشته برای حدود ۳۲ هکتار از زمین‌های شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان سمنان صادر شد.

وی بیان کرد: صدور مجوز گواهی پایان کار در اراضی شهرک‌ها، نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی استان امسال حدود ۱۵۲ درصد از لحاظ مساحت و بیش از ۲۴ درصد از لحاظ تعداد افزایش یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در ادامه اظهارکرد: جواز احداث در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز از ابتدای فروردین تا پایان بهمن امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ مساحت ۱۶۳ درصد و تعداد ۲۹ درصد افزایش داشت.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲۱ فقره جواز احداث از ابتدای سال ۹۹ تا پایان بهمن امسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد که این مساله در مدت مشابه سال گذشته، ۱۷۱ فقره بود.

آل‌بویه اضافه کرد: در حالی که جواز احداث از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ۹۸ برای بیش از ۶۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان صادر شد، در مدت مشابه امسال این شاخص به ۱۶۵ هکتار رسید.

وی ادامه داد: کل اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز