خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

نصب 33 دوربین ثبت تخلف رانندگی در رشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۰۵۵

فرماندار رشت از نصب 33 دوربین ثبت تخلف رانندگی و کنترل سرعت در رشت تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در جلسه شورا ترافیک شهرستان رشت با اشاره به اینکه در تمام جوامع، انسان ها، محور اصلی توسعه هستند، اظهار داشت: هر جایی که انسان وجود داشته باشد، برای ارتقای سطح زندگی و سلامت آنها برنامه‌ریزی می‌شود و از این رو باید تمامی تفکرات، اقدامات و اندیشه‌های مسئولان، در راستای سلامت جامعه و حفظ جان انسانها برنامه ریزی شود.

مقام عالی دولت در مرکز استان با با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ ترافیک، تصریح کرد: صرف توجه به کارهای فیزیکی و غفلت از توسعه و نهادینه سازی فرهنگ ترافیک موجب بالا بودن آمار تصادفات و مرگ و میرها شده است.

وی در ادامه افزود: پیشنهادات مطروحه در شورای ترافیک بایستی پیوست  فرهنگی داشته باشد تا خروجی مصوبات این شورا به توسعه فرهنگ ترافیک در سطح شهرستان کمک کرده و اثرگذاری آن مشاهده شود.

 فتح اللهی با اشاره به ارائه طرح های کارشناسی در راستای کاهش بار ترافیکی و پیشگیری از تصادفات، افزود: انجام کار کارشناسی جهت طرح موضوع و تصویب در مصوبات شورای ترافیک بسیار دارای اهمیت است و بایستی برای اجرای مصوبات مذکور  زمان تعیین و از دستگاه های مرتبط مطالبه شود.

وی با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی کنترل ترافیک سطح شهر، افزود: با توجه به نصب 33 دوربین ثبت تخلف تا پایان سال جاری در سطح شهر رشت، بایستی این روند با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند تا با ایجاد یک سیستم کنترل ترافیک کاملا هوشمند، نیاز به حضور فیزیکی پلیس نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز