خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان تاکید کرد:

ضرورت گسترش خانه‌های هلال در پارس آباد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۰۳۹

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به ضرورت گسترش تعداد خانه های هلال, گفت: انتظار داریم فرماندار پارس آباد مساعدت و اعتبارات لازم را برای تامین زیر ساخت های پایگاه امداد بین شهری شهرستان و توسعه خانه های هلال در مراکز بخش ها و دهستان ها داشته باشد.

به گزارش ایلنا، عزت اله ضربی در سفر به شهرستان پارس آباد و در دیدار با فرماندار امام جمعه این شهرستان عنوان کرد: پویش محلی (نفس هدیه کنیم) توسط جمعیت هلال احمر شهرستان در پارس آباد راه اندازی شده که تاکنون ۱۲۱ میلیون تومان برای این پویش کمک جمع آوری شده که با آن سیلندر کپسول اکسیژن خریداری و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت های جمعیت هلال احمر استان در مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل و خصوصا جمعیت هلال احمر پارس آباد در تمامی طرح های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اعم از طرح آمران سلامت، ناظران سلامت، کنترل مسافران ورودی به شهرها در اوایل سال، طرح شهید سردار سلیمانی و غیره مشارکت فعال داشته و در تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی هم فعالیت مثمر ثمری داشته اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: مراحل جذب نجاتگران درجه ایثار در پایگاه ها انجام شده و طی آن سه نفر هم در شهرستان پارس آباد در آستانه جذب هستند و مراحل قانونی را طی می کنند.

ضربی با اشاره به ضرورت گسترش تعداد خانه های هلال تصریح کرد: انتظار داریم فرماندار پارس آباد مساعدت و اعتبارات لازم را برای تامین زیر ساخت های پایگاه امداد بین شهری شهرستان و توسعه خانه های هلال در مراکز بخش ها و دهستان ها داشته باشد.

ابراهیم امامی فرماندار شهرستان پارس آباد نیز در این دیدار گفت: سرمایه اصلی جمعیت هلال احمر مردم هستند و این جمعیت در تمام شرایط سخت در صحنه ها حضور داشته است.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود:  جمعیت هلال احمر در تمام حوادث به صورت تخصصی وارد میدان شده و از همان دقایق اولیه برای کمک به مردم تلاش می کنند و باید قدردان این نهاد تخصصی و نیروهای آن بود.

روحانیت خود را کنار جمعیت هلال احمر می بیند

در دیدار مدیرعامل و نماینده محترم ولی فقیه در هلال احمر استان  با حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان پارس آباد: حجت الاسلام باقری گفت: ظرفیت روحانیت شهرستان همواره خود را در کنار مجموعه هلال احمر می داند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر باید در کنار وظایف ذاتی خود در مباحث فرهنگی، معنوی، دینی و اعتقادی نیز قدرتمند و غنی تر ظاهر شود.

در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد عملیاتی می باشد و تقدیر و تشکر امام جمعه شهرستان و استاندار از عملکرد جمعیت هلال احمر نشانگر توان و ظرفیت این سازمان می باشد.

فاطمی نیا با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در بحث کرونا نیز موثر و مفید عمل کرده است، ادامه داد: جمعیت هلال احمر در بحث کرونا اقدامات ارزشمندی از جمله توزیع ماسک، توزیع مواد ضدعفونی کننده، توزیع بسته های معیشتی، تحت حمایت قرار دادن بیماران خاص و خانواده های متاثر از ویروس کرونا و مواردی دیگر را انجام داده است.

عزت اله ضربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز گفت: هدف جمعیت هلال احمر خدمت به خلق خدا می باشد و مجموعه هلال احمر در زمان حوادث و شرایط سخت همواره در کنار مردم بوده است. 

ضربی گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل یکی از دستگاه های موثر در بحث مبارزه و پیشگیری از کرونا می باشد و با اجرای طرح های آمران سلامت، ناظران سلامت، ناظران ارشادی، طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و ... نقش موثری داشته است.

به گفته این مسئول، نیروها و اعضای جمعیت هلال احمر از زمان شیوع ویروس کرونا در خط مقدم مبارزه با این ویروس کرونا بوده و کمک به نیازمندان را هم دغدغه خود قرار داده بود و به بیماران کرونایی کمک های متعددی کرده و در تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی همت مضاعف و کار مضاعف داشته است.

در ادامه مدیر عامل استان در دیدار و نشست صمیمی با اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان، خیرین و اعضای کمپین نفس هدیه کنیم، گفت: تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها و کوشش در جهت بر قراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت ها و همچنین حمایت از زندگی و سلامت انسان ها، چهار هدف مقدس جمعیت هلال احمر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز