خبرگزاری کار ایران

شامگاه امروز رخ داد؛

شرکت داواخگر زنجان آتش گرفت/ آتش‌نشانان مانع از انفجار مخزن ازت شدند/ 9 کارگر دچار مصدومیت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۹۸۷

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان با اشاره به اطفای حریق شرکت داواخگر زنجان گفت: آتش‌نشانان مانع انفجار مخزن ازت شدند و حال 9 نفر نیروی کار این شرکت وخیم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، مجید امیر فضلی، شامگاه امروز دوشنبه (11اسفند) با اعلام این خبر ، گفت: عصر امروز در پی آتش‌سوزی شرکت داواخگر حریق بزرگی در شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان رخ داد که در پی این حریق  60 نیروی آتش‌نشان و 12 ماشین سنگین به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، با اشاره به اینکه شرکت دچار حریق شده در کار تولیدات دارویی، بهداشتی و آرایشی بوده است، اضافه کرد: عملیات اطفای حریق از 16 عصر آغاز شد و به مدت چهار ساعت طول کشید.

وی،  با اشاره به اینکه مجموعا  10 تیم آتش‌نشان درگیر اطفاء حریق شدند، افزود: 9 نفر از کارگران کارخانه دچار مصدومیت شدند.

امیرفضلی، با اشاره به تلاش چند ساعته آتش‌نشانان در اطفای حریق این شرکت، گفت: با تلاش آتش‌نشانان مانع انفجار مخزن ازت شدیم و آتش مهار شد.

در پی حادثه آتش سوزی در یکی از واحدهای شهرک صنعتی علی آباد زنجان، 9 نفر مصدوم شده‌اند که شامل پنج آقا و چهار خانم هستند که سه نفر از مصدومان شرایط مناسبی ندارند.

در شرکت داواخگر کالایی شوینده بهداشتی مثل صابون و پاک کننده، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، دهانشویه‌ها و انواع شامپوها به جز شامپو طبی تولید می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز