خبرگزاری کار ایران

محسنی‌بندپی:

کاهش ۱۰درصدی فاصله گذاری در تهران/افزایش بستری کودکان کمتر از ۱۰ سال در بیمارستان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۸۷۲

استاندار تهران از کاهش ۱۰درصدی فاصله‌گذاری در تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران گفت: روند شیب بیماری در کشور صعودی است و‌ در برخی استان‌ها مثل خوزستان وارد پیک سوم شده‌اند و  این هشدار برای استان تهران است.

وی با اشاره به افزایش موارد بستری در استان تهران ادامه داد: در شهرستان شهریار  در هفته گذشته هم افزایش بستری و افزایش فوتی‌ها را شاهد هستیم.  در حال حاضر در استان تهران به لحاظ شیوع بیماری کرونا هفتمین و در فوتی ها هفدهمین استان کشور هستیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در هفته جاری ۱۰ درصد فاصله گذاری‌ها در تهران کاهش پیدا کرده و به تبع آن افزایش بستری‌ها را شاهدیم و باید طرح شهید سلیمانی را اثر بخش‌تر اجرا کنیم.

محسنی بندپی با اشاره به ایام پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید و بانک‌ها گفت: با توجه به ایام پایانی سال قطعا تجمع افراد را در بانک‌ها شاهد خواهیم بود. و باید خدمات الکترونیک بانک‌ها و همچنین افزایش مبلغ تراکنش‌ها ضروری است.

وی ادامه داد: در خصوص آزمون‌های استخدامی دانشگاهی اگر زمان آن به تعویق بیفتد هیچ اشکالی ندارد و معنایی ندارد که ۴ساعت افراد در محلی تجمع کنند و آزمون بدهند.

استاندار تهران با اشاره به چرخش ویروس کرونا در کشور تصریح کرد: امروز با چرخش ویروس انگلیسی در کشور و استان تهران هیچ گروه سنی مصونیت ندارد. بطوریکه شاهد افزایش بستری ها در سنین ۱۰و زیر ۱۰سال است

محسنی بندپی درباره ایام نوروز نیز گفت: برای ایام نوروز باید تدبیر شود تا شرایطی را در تهران فراهم کنیم که  تاب آوری اجتماعی و تجدید روحیه شهروندان ارتقا یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز