خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین:

3 مرکز اسقاط برای تاکسی‌های فرسوده قزوین انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۷۶۸

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: ۲ مرکز بومی و یک مرکز غیر بومی برای اسقاط تاکسی‌های فرسوده در قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، اسماعیل عرشیان اظهار کرد: سه مرکز اسقاط آتیه خودروی پاسارگاد، سامان بازیافت البرز و فولادشکن مهر قزوین مراکز اسقاط تاکسی‌های فرسوده منتخب که یکی از آن‌ها در اشتهارد است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اضافه کرد: مالکان تاکسی‌های فرسوده که برای نوسازی، بهسازی و طرح خروج از ناوگان نیاز به اسقاط خودرو دارند صرفاً باید به این مراکز مراجعه کنند و تبعات ناشی از مراجعه به مراکز دیگر بر عهده مالکان است.

عرشیان ادامه داد: پیش از این ۶ مرکز اسقاط فعالیت داشتند که بعد از اسقاط به تعهدات مالی خود برابر رانندگان تاکسی عمل نمی‌کردند و این موضوع شکایت تاکسیرانان را در پی داشت.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کمیته ارزیابی و نرخ گذاری تاکسی‌های فرسوده و متعلقات آن در شورای ترافیک استان به تصویب رسیده است و این کمیته ماهانه بر نحو فعالیت این مراکز نظارت دارد.

این مسئول یادآور شد: نمایندگانی از استانداری، پلیس راهور، سازمان تاکسیرانی و همچنین نماینده‌ای از مراکز اسقاط اعضای این کمیته هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز