خبرگزاری کار ایران

در جلسه قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ویروس زنجان مطرح شد؛

یک‌هزار و ۵۹۶ سالمند استان زنجان بدون هیچ نوع پوشش حمایتی/ 5 هزار و ۸۹۳ سالمند دارای تست مثبت کرونا/ استفاده از ظرفیت پانسیون‌ها در صورت درخواست علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۶۰۷

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان ، با اشاره به شناسایی 110 هزار سالمند در استان زنجان، گفت: یک هزار و ۵۹۶ سالمند در استان زنجان بدون هیچ نوع پوشش حمایتی هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان، مسیح‌‌الله سلطانی،  از شناسایی ۱۱۰ هزار سالمند در استان زنجان خبرداد و گفت: ۱۰ درصد سالمندان استان از هیچ نوع حمایتی برخوردار نیستند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان،  ادامه داد: یک هزار و ۵۹۶ سالمند در استان زنجان بدون هیچ نوع پوشش حمایتی هستند.

سلطانی، از ارائه ۱۲۱ نوع خدمت به سالمندان خبر داد و گفت:  ۵ هزار و ۸۹۳ سالمند دارای تست مثبت بوده‌ و ۶۵ هزار و ۷۶۰ سالمند از خدمات الکترونیکی بهره‌مند شده‌اند.

وی، تصریح کرد: ۶۴ هزار و ۱۵۶ سالمند خدمات غیر حضوری و یک هزار و ۴۵۵ سالمند بسته حمایتی دریافت کرده‌اند.

مسعود علیاری، با اشاره به حذف دفترچه‌های کاغذی درمان از اول اسفند ماه سال‌جاری گفت: این اقدام در راستای سهولت ارائه خدمات درمانی به بازنشستگان و مردم بوده است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان، اضافه کرد: هر سال در پایان سال تسهیلاتی برای تامین نیازهای بازنشستگان پرداخت می‌شد که امسال از صفر تا صد بدون مراجعه این تسهیلات به بیس از  یک هزار نفر ارائه شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان نیز افزود: بیشتر خدمات به سالمندان در قالب طرح شهید سلیمانی ارائه می‌شود که ۵۳ هزار و ۱۶۰ بسته معیشتی در بین سالمندان توزیع شده است.

محمد محمدی قیداری، یادآورشد: ۱۳ اقامتگاه در استان در اختیار سالمندان قرار گرفته و ۱۰ خدمت الکترونیکی به سالمندان ارائه شده است.

وی، همچنین  از تداوم خدمات و آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای مبارزه با بیماری کرونا خبرداد و گفت: استفاده از ظرفیت پانسیون‌ها در صورت درخواست دانشگاه علوم پزشکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز