خبرگزاری کار ایران

شهردار بروجن مطرح کرد:

۱۱ طرح نیمه‌تمام عمرانی بروجن در انتظار اعتبار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۵۹۱

شهردار بروجن در استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 11طرح نیمه تمام عمرانی در بروجن مورد نیاز است.

به گزارش ایلنا، حمزه علی ولییان با اشاره به وجود ۱۱ طرح نیمه‌تمام عمرانی مدیریت شهری در مرکز این شهرستان گفت: تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها به ۳۰۷ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.

ولییان افزود: برای اجرای این تعداد طرح عمرانی در شهر بروجن ۴۶۳ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است که از این مبلغ تاکنون ۱۵۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شهرداری بروجن تخصیص یافته است.

وی گفت: طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام شهرداری بروجن شامل پل روگذر جاده بیمارستان، طراحی داخل میدان شهدای گمنام و میدان محله الهیه، اجرای معابر صنایع نیمه‌مزاحم، اصلاح میدان نبوت، اصلاح بلوار طوس میانی، ساخت سرویس بهداشتی پارک غدیر، پارکینگ شترخون، ساخت مخزن پساب جاده شهرکرد، کانال آب‌رو ۱۵ خرداد، بوستان بانوان و حسینیه آرامستان است.

شهردار بروجن پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها را بین ۱۰ تا ۷۷ درصد دانست و یادآور شد: تخصیص نیافتن اعتبار، آزادسازی زمین‌ها، شرایط آب و هوایی و دریافت نشدن اعتبارات بافت فرسوده از مهم‌ترین مشکلات اجرای برخی از این طرح‌ها به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز