خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار زنجان در گفت‌وگو با ایلنا:

ضرورت خودداری مردم از بازار گردی/ کرونا تمام نشده بلکه جهش یافته است/ پویش حمایت از سالمندان در استان راه‌اندازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۵۵۵

معاون سیاسی- امنیتی استاندار زنجان، با اشاره به اینکه ضروری است مردم از بازار گردی خودداری کنند، تاکید کرد: در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت نشود، محدودیت‌ها دوباره اعمال خواهد شد.

خدابخش مرادی نافچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با بیان اینکه سالمندان از اقشار آسیب پذیر جامعه در شرایط شیوع کرونا ویروس هستند، اظهار داشت: تکریم، احترام و تامین نیازهای این قشر در آموزه‌های دینی داری جایگاه ویژه‌ای است.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان، ادامه داد: در فرهنگ دینی ادای احترام به بزرگترها ضروری است اما باید با توجه به شرایط کرونا از دید و بازدید حضوری با سالمندان خودداری شود‌.

مرادی نافچی تصریح کرد: از فرصت کرونا باید برای خدمات رسانی در بستر فضای مجازی برای سالمندان استفاده شود و دستگاه‌های اجرایی استان باید به عنوان ماموریت خدمات مجازی خود را در سه ماهه سال ۱۴۰۰ ارائه کنند.

این مسئول امنیتی در استان، با بیان اینکه ویروس کرونا تمام نشده است و مشکل امروز جهان و ایران ویروس جهش یافته است که عمر بیمار را کاهش می‌دهد، گفت: در آستانه سال نو مثل سال قبل باید بار مراجعه مردم به بازارها و مراکز تجمعی کمتر شود.

وی یادآور شد: در صورتی که اقشار مختلف جامعه پروتکل‌ها را رعایت کنند تغییر وضعیت اتفاق می‌افتد اما در صورت عدم رعایت پروتکل‌ها، محدودیت‌ها دوباره اعمال می‌شود.

این مسئول بر ضرورت خودداری مردم از بازار گردی تاکید کرد و گفت: در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم رعایت نشود، محدودیت‌ها دوباره برمی‌گردد.

وی، در پایان بر ضرورت توجه مدیران به دستورالعمل‌های ستاد و قرارگاه کرونا تاکید کرد و گفت: باید پویش حمایت از سالمندان در استان راه‌اندازی شود تا این قشر مورد حمایت قرار گرفته و از مسائل و مشکلات آنها کاسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز