خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار:

اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور قزوین - رشت ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۵۱۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: ایمن‌سازی محورهای جاده‌ای یک ضرورت است و برای اصلاح نقاط حادثه خیز آزادراه قزوین - رشت باید در کوتاهترین زمان اقدام شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخزاد اظهار کرد: در اجرای طرح آزاد راه قزوین - رشت تعرض به حریم رودخانه و سیلاب فصلی وجود دارد که پیمانکار و ناظر طرح باید در کوتاهترین زمان نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

معاون عمرانی استاندار خواستار نظارت دقیق دستگاه ها بر نحوی اجرای طرح های در دست اجرای استان قزوین شد و افزود: کوتاهی دست اندرکاران در اجرای طرح‌ها پذیرفته نیست و باید با ورود دستگاه قضایی نسبت به پرداخت خسارات اقدام شود.

فرخزاد ادامه داد: توسعه مسیرهای مواصلاتی استان قزوین به دلیل قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی باید به صورت ویژه مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۶۷۷ کیلومتر راه شامل ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۲۳۰ کیلومتر راه اصلی، ۵۶۴ کیلومتر راه فرعی، ۲ هزار و ۳۳۷ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۹۹۳ کیلومتر راه شوسه، یک هزار و ۹۷۳ کیلومتر راه خاکی و ۱۰ گردنه به طول ۱۶۱ کیلومتر بوده و یکی از پرترافیک‌ترین نقاط جاده‌ای کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز