خبرگزاری کار ایران

به یاد مرحوم رضا نظری برگزار شد؛

دیدار پرگل مسابقه مینی فوتبال منتخب هنرمندان و ورزشکاران گیلانی/ گلزنی پرواز همای، مجتبی پوربخش و فردین معصومی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۳۷۹

بازی دوستانه مینی فوتبال بین دو تیم منتخب ورزشکاران گیلان و تیم منتخب هنرمندان به منظور گرامیداشت رضا نظری کمدین سرشناس گیلانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، بازی دوستانه مینی فوتبال برای اولین بار در کشور بین دو تیم منتخب ورزشکاران گیلان و تیم منتخب هنرمندان‌ با شروع به کار کمیته مینی فوتبال هیات ورزش‌های همگانی گیلان به همت این هیات با گرامیداشت یاد و نام رضا نظری کمدین سرشناس گیلانی و با حضور فاضل باز یار معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان و علیرضا زهری رئیس هیات ورزش‌های گیلان برگزار شد .

این بازی ۴ بر ۲ به سود تیم ورزشکاران گیلان به پایان رسید .

در ترکیب تیم ورزشکاران بهزاد داداش زاده ، علیرضا نظیف کار ، سید مهدی آقا زاده ، سهیل حق شناس ، اصغر کاردوست ، فردین معصومی ، امیر قاسمی پور ، اصغر ابراهیمی ، سعید حسنی پور ، حامد زیکساری ، امیر پور رمضانعلی، صادق حسنی ، امیر خوشکلام ، و فرید بلوک باشی حضور داشتند.

و همچنین پرواز همای، مجتبی پوربخش، مرتضی‌نظری، جابر وثوق، محمد هندی، بیژن لرد، مجید ایرانخواه، سعید علی پور، نیما شمشادی، نیما رهایی، منوچهر حقیقی، امید عزتی، سهیل غلامرضایی، آرش عشقی، داود حق پناه، علی تیغنورد برای تیم هنرمندان به میدان رفتند.

 علیرضا نظیف کار با هتریک در این دیدار سه گل را در دقایق ۸ و ۱۶ و ۱۹ و فردین معصومی یک گل برای تیم ورزشکاران دقیقه ۲۵ و پرواز همای دقیقه ۳۰ و مجتبی پوربخش در دقیقه ۳۲ برای تیم هنرمندان به ثمر رساندند.

در حاشیه این دیدار نیر تابلوی یادبود لباس شماره ۹ رضا نظری در تیم هنرمندان از طرف علیر ضا زهری ریاست هیات همگانی به نمایندگی از خانواده وی به برادرش تقدیم شد .

از دیگر برنامه های جانبی این مسابقه تقدیر از قهرمان محمد رهبری عضو تیم ملی شمشیربازی و دارنده سهمیه المپیک توکیو بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز