خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر اردبیل به ایلنا مطرح کرد:

توجه به مطالبات پیمانکاران در بودجه سال آتی/ بودجه پیشنهادی به صورت دقیق بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۱۴۹

عضو شورای شهر اردبیل از توجه به مطالبات پیمانکاران و مشکلات بیمه ای آنان در بودجه سال آینده شهرداری خبر داد.

علیرضا غریبی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نقش راهبردی بودجه شهری در سال آینده عنوان کرد: انتخابات پیش رو و تغییرات اعضای شورا در سال آینده نباید باعث سردرگمی و خروج از برنامه در خدمات شهرداری به مردم شود‌.

وی با بیان اینکه دقت در رسیدگی به بودجه سال ۱۴۰۰ سبب انتظام عملی و کاری و نظم مالی شهرداری خواهد شد، افزود: با توجه به ضیق وقت در پایان سال و علی‌رغم تبلیغات پیش از موعد کاندیداهای خارج از شورا، تمام تلاش اعضای شورا به رسیدگی به تعرفه ها و جزییات بودجه صرف خواهد شد.

رئیس کمیسیون ترافیک دوره پنجم شورای شهر اردبیل گفت: علی‌رغم اینکه بخش حداکثری درآمد بودجه شهرداری اردبیل در مناطق مرکزی شهر حاصل می‌شود اما در تخصیص بودجه، همه مناطق به نسبت تقریبا برابر از بودجه برخوردار می‌شوند تا سعی شود برخی کمبودها در مناطق کم‌برخوردار برطرف شود.

غریبی در مورد بودجه بخش ترافیک شهر اردبیل نیز بیان کرد: شاهد افزایش ۴۴ درصدی در بودجه پیشنهادی در بخش ترافیک و حمل و نقل شهری هستیم و تمام سعیمان را خواهیم داشت تا بودجه بصورت واقعی تنظیم شود و در سال آتی با وجود وضعیت مبهم بیماری کرونا در واحد درآمد و هزینه ‌کرد به مشکلات حبابی برخورد نکنیم.

وی افزایش بودجه های عمرانی از ۵۶ درصد به ۶۲ درصد را اقدام مناسبی برای افزایش سطح خدمات به شهروندان دانست و گفت: در سال ۱۳۹۹حدودا ۴۴ درصد بودجه برای هزینه های جاری و ۵۶ درصد آن برای اعتبارات تملک دارایی یا بودجه عمرانی بوده اما برای سال آتی افزایش اعتبارات عمرانی به ۶۲ درصد پیشنهاد شده است. 

عضو شورای شهر اردبیل در پایان به حمایت از سرمایه‌گذاران تاکید کرد و گفت: مطالبات پیمانکاران و مشکلات بیمه‌ای آنها را نیز باید در بودجه سال آینده منظور کنیم چرا که بدون حضور پیمانکاران در کنار شهرداری، امکان ارایه خدمات کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/
احد بهکش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز