خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان:

برگزاری مراسم پنجشنبه آخر سال در آرامستان‌های قزوین ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۰۸۱

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین گفت: برگزاری مراسم پنجشنبه آخر سال به دلیل جلوگیری از تجمع و در راستای حفظ سلامت شهروندان در سطح آرامستان های قزوین ممنوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا مهرعلیان در نشست هماهنگی مسئولان و نمایندگان سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان آرامستان های شهرداری قزوین اظهار کرد: آموزش و اطلاع رسانی مصوبات به مداحان و صاحبان مراسم ترحیم در راستای خودداری از برگزاری هرگونه مراسم تجمعی لازم و ضروری است و اجرای مراسم در محل آرامستان در پنجشنبه آخر سال ممنوع است.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از متولیان این امر خواست تا با جلوگیری از ورود هرگونه سیستم های صوتی و ورود و تجمع بیش از 12 تن، برای مراسم تدفین فوت شدگان اقدام کنند.

حمید گلناری مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری سلامت مرکز بهداشت شهرستان قزوین نیز در این جلسه گفت: طبق دستور فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونای شهرستان قزوین و دادستانی مرکز استان، مرکز بهداشت موظف شده است تخلفات تهدید کننده های سلامت عمومی را به مراجع قضایی معرفی کند و در این نشست، مقرر شد برنامه ریزی لازم از طریق سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان آرامستان ها انجام شود و در صورت بروز هرگونه کوتاهی، بدون اغماض، مرکز بهداشت مُتخلفین را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز