خبرگزاری کار ایران

افزایش مراجعه به مراکز تشخیص کرونا در خراسان رضوی/کم رنگ شدن رعایت پروتکل ها توسط مردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۰۷۹

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز منتخب تشخیص کرونا در استان خراسان رضوی در حال افزایش است و مهم ترین دلیل آن بی‌توجهی مردم به دستورالعمل های بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمدحسن درخشان در این خصوص افزود: ۴۱ مرکز منتخب جامع خدمات سلامت در مراکز زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی آماده خدمت رسانی است تا مبتلایان به کرونا هرچه سریعتر روند درمان را طی کنند.

وی با بیان اینکه مراکز جامع خدمات سلامت و مراکز و خانه های بهداشت به جز مراکز پاک آماده خدمت رسانی به بیماران کرونایی هستند ادامه داد: مراکز منتخب جامع خدمات سلامت برای ارائه خدمت به بیماران کرونایی در نوبت عصر نیز فعال هستند و به هر بیمار که دچار علائم کرونا باشد خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این مراکز تست رپید و پی.سی.آر برای بیماران انجام، اطلاعات بیماران کرونایی در سامانه ثبت و نسبت به آموزش و انجام تست رپید برای اطرافیان بیمار اقدامات لازم انجام می‌شود.

درخشان با بیان اینکه مراجعات مردمی در هفته آخر بهمن ماه و هفته اول اسفند ماه به مراکز تشخیص کرونا افزایش یافته است افزود: استفاده از ماسک در بین برخی از افراد کمرنگ شده و با شب نشینی‌ها و شرکت در مجالس، فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز