خبرگزاری کار ایران

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کمیسیون عمران مجلس:

می‌خواهید کمک کنید یا باید فرش قرمز زیر پایتان پهن کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۹۲۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد پاسخ انتقادات اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی را داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسین کلانتری در نشست بررسی آخرین وضعیت شهر زلزله زده سی سخت به اقدامات انجام گرفته در شهر سی سخت پرداخت و اظهار داشت: آنها آمدند کمک کنند یا فرش قرمز زیر پاهایشان پهن شود؟ آورده شما چیست؟

وی گفت: وقتی کمیسیون عمران به شهر زلزله زده سی سخت سفر کردند  معاون عمرانی من همراه آنها بود و امکانات لازم در اختیار آنها قرار گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: سازمان نوسازی مدارس، وزارت نیرو، سایر دستگاه‌های دولتی، هلال احمر، مدیریت بحران و سایر ادارات دولتی کارخودشان را انجام می‌دهند و دولت با تمام وجود پای کار بوده است.

کلانتری گفت: معاون رئیس جمهور، آقای مخبر از بیت رهبری را نیز به استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کردم، آنها را رها کنم؟ من در شهر سی سخت بودم، آقای مخبر را همراهی می‌کردم و در این حالی بود که معاون عمرانی بنده که مربوط به کمیسیون عمران هم بوده، همراه آقایان بوده، سرکشی و بازدید کردند، جلسه هم برگزار شده و تمام امکانات لجستیکی هم در اختیار آنها قرار گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به اعضای کمیسیون عمران افزود: شماها آمدید کمک کنید یا فرش قرمز باید زیرپایتان پهن کنم.

به گزارش ایلنا، 14 نماینده مجلس شورای اسلامی پنجم اسفندماه جاری به ریاست کمیسیون عمران به سی سخت زلزله زده سفر کردند.

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت در نشست جمع بندی این سفر در یاسوج از حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: شایسته بود که حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حضور می‌داشت. نمایندگان مجلس به احترام مردم شهر زلزله زده سی سخت به این استان سفر کرده‌اند و بنابراین باید استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه حضور پیدا می‌کرد.

وی گفت: این بی احترامی به نمایندگان مجلس  است و استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید در این جلسه حضور پیدا می‌کرد و حرف‌های ما را می‌شنید.

حسین پور تاکید کرد: انتظار داشتیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جلسه بود این گلایه ما را به ایشان برسانید هر کاری داشتند باید می‌آمدند و گزارشی به ما می‌دادند.

وی گفت: ۱۴ نفر از نمایندگان خدمت مردم این دو شهرستان آمدند به نظر می‌رسد استاندار باید در این جلسه بودند مکاتبه‌ای داشتیم آقای قالیباف تاکید کرد ما اینجا باشیم، دغدغه «چه عضوی به درد آورد روزگار را داشتیم» گلایه شدید داریم و طرح سؤال از وزیر کشور خواهیم داشت هر چند سفر آقایان اوحدی و مخبر جای خود را دارد.

در ادامه احمد دنیامالی نماینده بندر انزلی به شدت از حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: حتماً طرح سئوال از وزیر کشور را در دستور کار می‌دهیم.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد به خاطر مردم سفر کرده‌اند و باید استاندار در جلسه می‌بودند.

دنیامالی در ادامه افزود: در این جلسه رئیس کمیسیون عمران، 20 نفر از نمایندگان مجلس، آقای کریمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برای اینکه دردی از این مردم بکاهند به این استان سفر کرده‌اند. و اصلاً قابل قبول نیست که او در این جلسه نباشد. این جلسه از سفر آقای مخبر، و سایر مسئولان اهمیت بیشتری داشت.

سید البرز حسینی یکی دیگر از اعضای کمیسیون عمران مجلس نیز از نبود استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه گلایه کرد و اظهار داشت: منتقد به حضور مسئولان به خصوص استاندار در این جلسه و همچنین بازدید هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز