خبرگزاری کار ایران

معتمدیان مطرح کرد‌:

پیشگیری از شیوع کرونا در خراسان رضوی با همکاری مردم میسر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۸۸۱

استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی اکنون در زمره چند استان در کشور است که به لحاظ وضعیت بروز کرونا شرایط مطلوب و پایداری دارد، اما پیشگیری از شیوع نوع جهش یافته کرونای انگلیسی نیازمند همکاری و مشارکت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، وی با اشاره به کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی هفته‌های اخیر در استان گفت: در حال حاضر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به طور میانگین حدود ۷۰ درصد است و برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونای انگلیسی باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بین افراد جامعه افزایش یابد.

معتمدیان ادامه داد: در حال حاضر آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در این استان کاهش چشمگیری یافته است و این امر نتیجه تلاش تمامی مسئولان و دست اندرکاران کنترل کرونا در استان و مشارکت مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: حفظ شرایط موجود با همکاری مردم میسر است، لذا با توجه به شیوع بیماری کرونای انگلیسی رعایت پروتکل‌های بهداشتی به طور جدی، پرهیز از دورهمی و محافل خانوادگی و همچنین محدود کردن بازارهای عیدانه مورد تاکید است.

وی بر کنترل، نظارت و آگاه‌سازی مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طریق اطلاع‌رسانی و تولید برنامه‌های خبری و آموزشی مختلف از سوی رسانه‌های جمعی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز