خبرگزاری کار ایران

در هفته گذشته؛

تکنسین‌های اورژانس البرز به ۳۰۲۷ ماموریت اعزام شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۷۰۷

رئیس مرکز اورژانس استان البرز گفت: در هفته گذشته، کارشناسان واحد دیسپچ و ارتباطات اورژانس البرز، پاسخگوی ۹۵۵۳ تماس تلفنی بودند و تکنسین های اورژانس البرز نیز به ۳۰۲۷ ماموریت اعزام شدند.

به گزارش ایلنا از البرز، مهرداد بابایی با اشاره به عملیات امداد اورژانس البرز در روزهای دوم تا هشتم اسفند ماه، اظهار داشت: در هفته گذشته، کارشناسان واحد دیسپچ و ارتباطات اورژانس البرز، پاسخگوی ۹۵۵۳ تماس تلفنی بودند و تکنسین های اورژانس البرز نیز به ۳۰۲۷ ماموریت اعزام شدند.

وی افزود: ۲۶۷ مورد از این ماموریت ها ترافیکی و ۲۷۶۰ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بود.

بابایی تصریح کرد: در مجموع این ماموریت‌ها، ۲۵۴۳ نفر از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی البرز بهره بردند که از این بین، ۱۵۳۴ نفر در محل درمان شده و ۹۵۷ نفر به بیمارستان منتقل شدند.

این مسئول ادامه داد: تکنسین های اورژانس البرز به ۱۲ ماموریت با تشخیص مسمومیت با گاز co نیز اعزام شدند که در مجموع ۲۱ مددجو داشت.

رئیس اورژانس البرز گفت: همچنین تعداد ماموریت با تشخیص اولیه کووید ۱۹ در هفته اخیر توسط سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا ۲۱۵ مورد بود که این آمار از ابتدای شیوع کرونا در استان تا امروز به ۲۴۵۲۰ ماموریت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز