خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی خراسان رضوی:

۱۰ نفر از زندانیان معسر و نیازمند تربت‌حیدریه آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۶۸۵

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: در قالب اجرای طرح نذر هشتم ۱۰ نفر از زندانیان معسر و نیازمند تربت‌حیدریه امروز آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، سعید سرباز جانفدا ظهر امروز در آیین آزادسازی این زندانیان اظهار کرد : هشت نفر از این افراد در قالب طرح نذر هشتم و ۲ نفر نیز به مناسبت سالروز رحلت سالروز حضرت زینب(س) به همت خیران، امام جمعه و نمازگزاران مساجد این شهر به آغوش خانواده بازگشتند.

وی گفت: در چهارمین مرحله طرح استانی نذر هشتم که در هشتم هرماه با تاسی از حضرت رضا(ع) انجام می‌شود ۶۴۰ میلیون ریال بدهی زندانیان نیازمند تسویه شد که از این میزان ۲۳۰ میلیون ریال توسط شاکیان تخفیف داده شد و بقیه بوسیله افراد خیر به شاکیان پرداخت شد.

جانفدا افزود: زندانیان آزاد شده در این طرح ابتدا ۳ روز  به همراه خانواده  به زیارت امام هشتم(ع) اعزام می‌شوند و سپس در پیوند با امام جماعت و مسجد محله خود به زندگی آبرومندانه باز خواهند گشت.

درادامه احمد انتظاری، مدیر اداره زندان تربت‌حیدریه نیز گفت: از ابتدای امسال ۸۴ نفر از زندانیان زندان این شهرستان توسط ستاد دیه استان و نیکوکاران با پرداخت ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آزاد شده اند.

 وی گفت :اداره زندان تربت‌حیدریه ۵ حوزه قضائی شهرستان‌های تربت‌حیدریه، خواف، رشتخوار، زاوه و مه‌ولات را تحت پوشش دارد.

انتظاری تصریح کرد:در چهارمین مرحله طرح استانی نذر هشتم که در هشتم هرماه با تاسی از حضرت رضا علیه السلام انجام می شود ۶۴ میلیون تومان بدهی زندانیان نیازمند تسویه شد که از این میزان ۲۳ میلیون تومان توسط شاکیان تخفیف داده شد و ۴۱ میلیون تومان بوسیله خیرین به شاکیان پرداخت شد.

انتظاری گفت: زندانیان آزاد شده در این طرح ابتدا ۳ روز به همراه خانواده به زیارت امام هشتم علیه السلام اعزام می شوند و سپس با پیوند با امام جماعت و مسجد محله خود به زندگی آبرومندانه باز خواهند گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز