خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛

تیم فوتسال کراپ الوند به میدان می رود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۶۱۱

در ادامه رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور تیم فوتسال کراپ الوند مقابل تیم مقاومت البرز به میدان می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هفته سیزدهم از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی عصر امروز  پیگیری می شود که تیم فوتسال کراپ الوند از تیم مقاومت البرز پذیرایی می کند. 

این دیدار در حالی از ساعت 15 امروز در سالن یادگار امام الوند برگزار می شود که فوتسالیست های کراپ برای کم کردن فاصله خود با صدر جدول باید با پیروزی زمین بازی را ترک کنند.

نماینده استان که هفته گذشته در یک دیدار عجیب و غریب در بهبهان با دو گل از میزبان خود اهورای این شهر پیش بود ، در پایان نتیجه را با تساوی 2-2 عوض کرد .

شاگردان رضا لک در تیم فوتسال کراپ الوند در دیدار رفت با نتیجه 5-2 بازی را به مقاومت این شهر واگذار کرده اند و این دیدار بهترین فرصت برای بازیکنان این تیم است که بتوانند با استفاده از امتیاز میزبانی دست پر از زمین بازی خارج شوند.

تیم فوتسال کراپ الوند درجدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور با به دست آوردن چهار پیروزی ، چهار تساوی و دو شکست و کسب 16 امتیاز در رده سوم گروه الف لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز