خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

قزوین ظرفیت مناسبی در بخش قطعه سازی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۵۷۰

استاندار قزوین گفت: با توجه به وجود انبوه واحدهای صنعتی در استان قزوین در زمینه قطعه سازی در کشور این استان ظرفیت لازم را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی پور در مراسم افتتاح خط تولید انبوه نخستین گیربکس ۶ سرعته با طراحی داخلی در شرکت نیرو محرکه که با حضور وزیر صمت برگزار شد، اظهار کرد: سه هزار و ۵۵۰ واحد صنعتی در استان قزوین خدمت می کنند و این استان در قطعه سازی از پایگاه های مهم کشور محسوب می‌شود.

استاندار افزود: استان قزوین ظرفیت های بی نظیری در بخش قطعه سازی دارد و حاضریم بخش قطعه سازی کشور را کمک کنیم.

جمالی پور اضافه کرد: هم اینک جهش تولید در سطح استان مورد توجه جدی همه اقشار است و همه مدیران و مسئولان در خدمت تولید و حمایت از تولید هستند و  با حمایت‌های صورت گرفته به هیچ بانکی اجازه تصرف صنایع استان را نداده ایم و ۵۹ واحد صنعتی استان نیز به چرخه تولید بازگشت.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم تا همه ظرفیت ها را برای توسعه استان به کار بگیریم که در این راستا یک انسجام بین همه نیروها و مدیران به وجود آمده است تا همه ظرفیت ها برای خدمت به مردم به کار گرفته شود.

نماینده عالی دولت در استان یادآور شد: امروز کشور در شرایط ویژه‌ای به لحاظ تحریم ها و کرونا قرار دارد و فعالان بخش تولید، مجاهدان جنگ اقتصادی هستند و ما افتخار می کنیم به عنوان ستاد پشتیبانی آنها فعالیت داریم.

استاندار با بیان اینکه قزوین یک استان مهم و سوق الجیشی است، افزود:این استان، مزیت‌های بی نظیر گردشگری، تولیدی و کشاورزی دارد و اولین شهر صنعتی کشور در قزوین افتتاح شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز