خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

سرمربیان جدید دردسری برای تیم‌های تبریزی/ "هایجک" مربیان از اراک و همدان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۵۵۵

دو تیم تراکتور و ماشین سازی تبریز در تعطیلات نیم فصل با توجه به عدم نتیجه گیری مطلوب و کسب نتایج ضعیف، تغییراتی را در کادر فنی خود ایجاد کردند که حواشی بسیاری به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، دو تیم تراکتور و ماشین سازی تبریز در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر طبق معمول چند سال گذشته در راس کادرفنی و بحث مدیریتی دچار مشکلاتی شده و بازهم سریال تغییرات در دوتیم تبریزی شروع شد.

پس از برکناری منصوریان، مسعود شجاعی پذیرفت که تا پایان نیم فصل اول هدایت این تیم را عهده دار شود. تراکتور شجاعی نتایج و بازی های قابل قبولی نسبت به منصوریان کسب کرد.

در این میان تغییرات مدیریتی در تراکتور نیز ادامه داشت که پس از نصیرزاده، علیرضا رحیمی به عنوان معاون ورزشی باشگاه تراکتور منصوب شد.

تراکتور برای ادامه مسیر خود در لیگ بیستم با رسول خطیبی به توافق رسید که در پی آن پیمان بابایی بازیکن تبریزی و بومی ماشین سازی به جمع شاگردان خطیبی اضافه شد.

                                                         وضیعت ماشین سازی بدتر از تراکتور

قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان که فرزند ناتنی زنوزی محسوب می‌شود از ابتدای لیگ بیستم به حال خود رها شد و هدایت این تیم به وحید بیاتلوی کم تجربه که سرمربی تیم 90 ارومیه بود، سپرده شد.

بیاتلو نیز همانند منصوریان نتوانست خواسته هواداران و باشگاه را برآورده سازد و پس از چند هفته حضور در این تیم استعفا کرد.

هدایت ماشین سازی پس از بیاتلو به سعید اخباری سپرده شد. اخباری در اولین تجربه سرمربیگری خود کارنامه موفقی در ماشین سازی ثبت نکرد و فقط یک برد در کارنامه این فصل ماشین سازان ثبت کرد.

ماشین سازی در ادامه بازی های لیگ به قعرنشینی عادت کرد و کاندیدای اول سقوط به دسته پایین تر به حساب می‌آید تا اینکه در هفته آخر نیم فصل اول اخباری از هدایت ماشین سازی کناره گیری کرد. این تیم نیز در کار مدیریتی تغییراتی داشت و حامد نجفی به عنوان مدیرعامل جدید منصوب شد.

در ادامه تغییرات در فوتبال تبریز، مهدی پاشازاده به عنوان سرمربی سبزپوشان تبریزی منصوب شد که پاشازاده در لیگ دسته دوم کشور هدایت تیم پاس همدان را برعهده داشت.                           

                                               دردسر مربیان جدید برای تیم های تبریزی
جذب مربیان جدید برای تیم های تبریزی برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر حاشیه هایی به همراه داشت که باید منتظر ماند و دید که آیا هایجک تیم های تبریزی مثل همه پرونده های حقوقی این تیم ها که اول در اذهان عمومی ادعای برنده شدن و به نفع باشگاه بودن دارند و پس از محکومیت حرفی برای گفتن ندارند این چنین سرنوشتی خواهند یافت یا خیر؟

در همین راستا مسئولان باشگاه‌های آلومینیوم اراک و پاس همدان اعلام کرده اند از طریق مراجع قضایی بر علیه تیم های تبریزی بابت حرکت غیر حرفه‌ای و مذاکره با مربیانی که با این تیم‌ها قرداد داشته اند، اقدام خواهند کرد.

باید منتظر ماند و دید که تیم های تبریزی در برابر شاکیان جدید خود چه واکنشی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز