خبرگزاری کار ایران

افتتاح دو طرح حفاظت هوشمند راداری و الکتریکی در تاسیسات آب استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۵۳۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: دو طرح حفاظتی هوشمند ، راداری و الکتریکی در تاسیسات آب شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره توسط وزارت نیرو افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، با اعلام این خبر،  اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها در تصفیه خانه آب زنجان و تصفیه خانه شهرهای ابهر و خرمدره در مجموع 14 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، افزود: سامانه حفاظتی هوشمند در تصفیه خانه آب شهر زنجان از نوع راداری و در تصفیه خانه آب شهرهای ابهر و خرمدره از نوع الکترونیکی می باشد که با حساسیت بالا و در شرایط اقلیمی مختلف نهایت کارایی را دارد.

وی تاکید کرد: تمام تجهیزات استفاده شده در این تاسیسات تولید داخل بوده و با اتکا به دانش بومی جوانان ایرانی تهیه و تولید شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: تمامی سامانه های هوشمند حفاظتی در این دو تصفیه خانه علاوه بر سیستم اعلام خطر و کاربری های حفاظتی قابلیت انطباق با سیستم های پایش تصویری و دوربین های نظارتی را نیز دارا می باشند.

این مسئول خاطرنشان ساخت: پس از کسب نتایج مطلوب از نصب و راه اندازی این سیستم ها در تاسیسات کوچکتر، همچون تاسیسات آب شهر سلطانیه و تاسیسات اژدهاتو نسبت به راه اندازی این سامانه ها در تاسیسات بزرگ و حیاتی آب استان نیز اقدام شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز