خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

سی‌سختی‌ها در اولویت دریافت واکسن کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۵۲۱

به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهروندان زلزله زده سی سختی در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار دارند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسین کلانتری با بیان اینکه تعامل خوب بین مردم و مسئولان سبب می شود وضعیت از زرد به آبی تغییر کند، اظهارداشت: اگر  استفاده از ماسک و پروتکل ها در ایام نزدیک به نوروز جدی گرفته نشود شرایط خطر آفرین خواهد بود.

وی با تشریح وضعت گسترش ویروس کرونای انگلیسی در استان های همجوار استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: هم اکنون در شهرستان کهگیلویه و گچساران این استان برای ما نگرانی هایی وجود دارد.

رئیس ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:خوزستان تنها استان کشور است که در وضعیت قرمز دارد و ارتباط شهرستان های گچساران و کهگیلویه استان ما با این استان در وضعیت خطر دارد.

کلانتری با اشاره به شیوع سریع ویروس کرونای انگلیسی، یادآورشد: سرعت انتشار ویروس انگلیسی خطر آفرین بوده و ما از هم اکنون نگران تعطیلات نوروزی و انجام دید و بازدیدهای این تعطیلات هستیم.

وی گفت: فرمانداران، کارگاه های کوچک مانند تعمیرگاه ها، مکانیکی ها، پایانه ها، آرایشگاه ها، بانک‌ها و آرامستان ها را نسبت به گذشته با شتاب بیشتری در دستور کار نظارت قرار دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به وضعیت زلزله زدگان سی سخت در شهرستان دنا هم اشاره و ادامه داد: هم اکنون 9 اکیپ برای 9 محور تشکیل و شش مرکز برای جلوگیری از ازدحام تشکیل شده است.

کلانتری گفت: هیچ نیازی به نیروی انسانی امدادگر از دیگر استان ها در سی سخت زلزله نداریم و در غیراین صورت قبل از ورود به استان باید تست کرونایی صورت گیرد.

وی افزود:‌ در شهر زلزله زده سی سخت باید کنترل ها، تکرار تست‌ها و نمونه گیری از مردم در دستور کار قرار گیرد و باید مراقبت شود که کرونا سبب تلفات انسانی نشود. 

کلانتری با تاکید براینکه تمامی دستگاه‌ها و نهادها باید از هرگونه تجمع در استان کهگیلویه و بویراحمد جلوگیری کنند، خاطرنشان کرد:‌ در بحث گشت نامحسوس و کنترل پلاک های مخدوش وسایط نقلیه هم نیروی انتظامی باید نظارت بیشتری داشته باشد.

وی گفت: ورودی های استان کهگیلویه و بویراحمد از مرزهای استان خوزستان باید با کنترل و دقت بیشتری نسبت به گذشته کنترل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر افزایش تکرار تست ها در شهرستان‌های خطرناک‌ گچساران و کهگیلویه از طریق طرح شهید سلیمانی تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز