خبرگزاری کار ایران

از سوی اداره کل راهداری اردبیل اعلام شد؛

رسیدگی به ۲۳۴ مورد تخلفات شرکت ها و ناوگان عمومی در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۵۰۰

دبیر کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از صدور 234 رای در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها وناوگان عمومی حمل و نقل کالا و مسافر خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی عطائی در جلسه ماده 12  عنوان کرد: از ابتدای سال جاری به تخلفات مطرح شده در حوزه‌های ایمنی و ترافیک، مسافر و کالا رسیدگی و 234 رای نیز صادر شده است.

وی تصریح کرد: از این میزان رای 208 مورد مربوط به کمیسیون ماده 11 و 26 رای نیز متعلق به کمیسیون ماده 12 است.

دبیر کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل عدم پرداخت کرایه رانندگان،عدم اخذ بارنامه،عدم رعایت ضوابط ایمنی،شکایات حوزه حمل و نقل مسافر و اضافه تناژ،توقف اتوبوس ها در میادین،واگذاری وسلیه نقلیه به راننده فاقد صلاحیت و فقدان برگ معاینه فنی را ازعمده تخلفات رسیدگی شده در این کمیسیون ها عنوان کرد.

وی افزود: خدمات شرکت های متخلف کالا و مسافر از 1 تا 3 ماه قطع می شود و در صورت تکرار تخلف بیش از سه بار ظرف مدت دو سال نیز کمیسیون مذکور مجاز است برگ فعالیت متخلف را به طور دائم لغو نماید.

عطائی خاطرنشان کرد: مردم،رانندگان و صاحبان کالا و بار می توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند

دبیر کمیسیون ماده ۱۱ و ۱۲ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بر اساس ماده 12 آیین نامه حمل بار و مسافر مصوب 1378،رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل ونقل جاده ای در خصوص عدم رعایت مفاد و شرایط آیین نامه در کمیسیون ماده 12 و هم چنین به استناد تبصره ماده 6 اصلاحی قانون الزام شرکت ها و موسسات ترابری جاده ای به استفاده از صورت وضعیت مسافری و بارنامه مصوب 1381 به تخلفات ارجاع شده در کمیسیون ماده 11 رسیدگی و باتوجه به نوع دفعات و تکرار تخلفات نسبت به لغو موقت اعتبار برگه فعالیت از یک ماه تا یکسال اقدامات لازم انجام می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز