خبرگزاری کار ایران

۳۰ میلیارد تومان برای امهال تسهیلات بهره برداران بخش کشاورزی ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۴۸۷

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: تسهیلات۳۰ میلیارد تومانی از سوی بانک مرکزی برای خسارت دیده بخش کشاورزی به بانک‌های استان ابلاغ شده است.

به گزارش ایلنا، عبدالله یوسفی گفت: اعتباری به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از سوی بانک مرکزی برای امهال تسهیلات همه بهره برداران خسارت دیده بخش کشاورزی به بانک‌های استان ابلاغ شده است.

یوسفی افزود: در اجرای بند ابلاغ ۳۰ میلیارد تومان برای امهال تسهیلات بهره برداران بخش کشاورزی(خ) ماده (۳۳) قانون برنامه ششم توسعه کشور، اعتباری به مبلغ ۳۰ میلیارد تومان از سوی بانک مرکزی برای امهال تسهیلات همه بهره برداران خسارت دیده بخش کشاورزی که دارای بدهی بانکی در بخش کشاورزی به بانک‌ها هستند، به بانک‌های استان ابلاغ شده است.

یوسفی افزود: پس از بررسی و تایید بدهکاران بانکی خسارت دیده که برای فعالیت‌های بخش کشاورزی وام دریافت کرده وتاریخ سررسید آن‌ها تا ۲۹ اسفند امسال است و به عنوان ذینفع مشمول تشخیص داده می شوند، امهال می‌شود.

وی گفت: با اجرای این طرح، با بخشودگی سود، کارمزد و جریمه، اصل وام دریافتی کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیر مترقبه به مدت سه سال امهال می‌شود.

یوسفی تأکید کرد: با توجه به محدودیت زمانی تا پایان اسفند، مدیریت‌های جهاد کشاورزی شهرستان‌ها هرچه سریعتر با اطلاع رسانی کامل به بهره برداران خسارت دیده بدهکار بانکی و با هماهنگی فرمانداری شهرستان و شعب بانک‌های شهرستانی نسبت به جذب کامل اعتبار فوق توسط بانک‌ها برای امهال تسهیلات ذی نفعان مشمول، اقدام کنند.

به گفته وی جهاد از کل اعتبار ۷۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ابلاغی برای استان در دوسال گذشته تا ۳۰ آذر امسال مبلغ ۷۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان حدود ۹۷ درصد آن برای ۹ هزارو ۳۹۲ بهره بردار ذینفع مشمول جذب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز