خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر صنعت؛

خط تولید کامیونت جدید ایرانی در قزوین به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۳۷۲

امروز با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت خط تولید انبوه کامیونت جدید ایرانی در شهر صنعتی البرز استان قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، کامیون شیلر هشت تن دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی روز اروپا است.

۵۶.۳ درصد قطعات این خودرو داخلی سازی شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه در مراسم تولید انبوه مینی بوس مسافربری پگاسوس گروه صنعتی بهمن دیزل شرکت کرد و خط تولید انبوه این محصول را نیز به بهره برداری رساند.

مینی بوس پگاسوس که ۴۲ درصد قطعات آن داخلی سازی شده، دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ و اینتر کولر بوده و منطبق با استانداردهای آلایندگی روز اروپا است.

شرکت بهمن دیزل در زمینه تولید انواع کامیونت ایسوزو، مینی بوس، وانت و کاربری سازی خودرو با سرمایه گذاری ثابت ۳۵ میلیارد ریال در شهر صنعتی البرز مشغول به تولید بوده و با ظرفیت تولید ۴۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه در سال برای ۵۷۳ نفر اشتغالزایی کرده است.

رزم‌حسینی در ادامه طرح توسعه گیربکس ۶ سرعته شرکت صنعتی نیرو محرکه را مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار داد.

این شرکت در زمینه تولید انواع گیربکس خودرو، قطعات گیربکس و جعبه دنده صنعتی با سرمایه گذاری ۴۸۰ میلیارد ریال و ۲ هزار و ۳۵۰ نفر اشتغال در شهر صنعتی البرز مشغول به فعالیت است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز