خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

اصناف قزوین در صورت عدم رعایت محدودیت ها پلمپ می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۳۳۱

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونای استان قزوین گفت: با توجه به اوج گیری مجدد ویروس کرونا فعالیت اصناف در استان قزوین تا 8 و 30 دقیقه شب است و در غیر این صورت اصناف متخلف پلمپ خواهند شد.

 منوچهر حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: کسبه و اصناف در استان قزوین حداکثر تا ساعت ۸:۳۰ شب مجاز به فعالیت هستند و اگر یک واحد صنفی بیش از این ساعت فعالیت کند پلمپ خواهد شد و واحدهای متخلف تا پایان تعطیلات نوروزی باز نخواهند شد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان افزود: از اصناف، تقاضا داریم که پروتکل ها را با جدیت بیشتری در دستور کار قرار دهند.

حبیبی با بیان این مطلب که در  شرایط ویژه کرونایی قرار داریم، بیان کرد: جهت حفظ سلامت و رفاه حال شهروندان، از هر تصمیم و اقدامی که منجر به تجمع شود، جلوگیری و اجتناب به عمل می آید.

وی در خصوص اعمال تصمیمات ایام پایانی سال عنوان کرد: نمایشگاه بهاره امسال برگزار نمی شود و فروش فوق العاده ویژه نوروز توسط اصناف در  استان انجام خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار قزوین از شهروندان خواست، ضمن رعایت پروتکل ها ، برای خرید به جاهایی که تجمع وجود دارد، مراجعه نکنند.

این مسئول در پایان یادآور شد: همچنین دستفروش‌ها،با طرح مشترک شهرداری ها، نیروهای انتظامی و اصناف و با مدیریت فرمانداران در ایام نوروزی ساماندهی می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز