خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل:

زمین مورد نیاز سرمایه گذاران بزرگ در مرکز استان تامین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۳۰۵

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: با اخذ سند مالکیت توسعه 95 هکتاری شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل، زمین مورد نیاز سرمایه گذاران بزرگ در این شهرک تامین می شود.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل عنوان کرد: یکی از مشکلات حال حاضر مرکز استان، کمبود زمین برای سرمایه گذاران بالخصوص سرمایه گذاران بزرگ است که با اخذ سند مالکیت فاز توسعه 95 هکتاری شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل، این مشکل برای چند سال آتی برطرف می شود.

وی ادامه داد: در سال های اخیر ورود به شهرک های صنعتی و حجم سرمایه گذاری های انجام شده در آن از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است به نحوی که در حال حاضر با کمبود زمین در شهرک های صنعتی استان بالخصوص در مرکز استان مواجه هستیم.

اهلی تصریح کرد: برای حل مشکل تامین زمین برای سرمایه گذاران، مراحل توسعه شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل را در چندین فاز آغاز کردیم که توسعه ضلع غربی شهرک با مساحت 95 هکتار یکی از این توسعه ها بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، تملک و اخذ سند مالکیت این فاز به اتمام رسید که این بخش برای سرمایه گذاری‌های خارجی و کلان در نظر گرفته شده است.

وی اشاره ای هم به اجرای عملیات آماده سازی فاز سوم این شهرک کرد و گفت: آماده سازی 50 هکتار از 200 هکتار فاز سوم شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل آغاز شده که به محض آماده بودن این فاز، زمین مورد نیاز سرمایه گذاران خرد نیز تامین خواهد شد.

اهلی در پایان یادآور شد توسعه این شهرک برای چند سال آتی کفایت خواهد کرد و برای تامین زمین مورد نیاز سرمایه گذاران در سال های آینده باید به فکر احداث سومین شهرک صنعتی مرکز استان با مقیاس بزرگ باشیم که این امر با کمک مسئولان استانی و کشوری میسر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز