خبرگزاری کار ایران

اختصاص ۱۲۰۰ بسته معیشتی به مناطق محروم مشهد توسط ایران خودرو خراسان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۲۵۲

شرکت ایران خودرو خراسان در گام دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه ١٢٠٠ بسته اقلام غذایی به ارزش ۴ میلیارد ریال را در قالب کمک های مومنانه تهیه و برای توزیع در مناطق محروم و اقشار آسیب پذیر از شیوع ویروس کرونا در مشهد ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان در این خصوص گفت: در این مرحله ١٢٠٠ بسته شامل مواد غذایی و ضدعفونی کننده به ارزش ریالی هر بسته ٣ میلیون و پانصد هزار ریال تهیه و در بخش های اطراف مشهد توزیع شد.

بیژن زاهدی فرد افزود: قبل از این نیز و همزمان با عید سعید فطر ١۴٠٠ بسته کمک معیشتی توسط شرکت ایران خودرو خراسان و در مرحله ای دیگر به همت و خواست کارکنان ایران خودرو خراسان یک میلیارد ریال از حقوق این عزیزان جهت مشارکت در رزمایش ملی کمک مومنانه اختصاص یافت و امیدواریم این کمک ها تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه یابد و به زودی شکوفایی اقتصادی را شاهد باشیم.

سیداحسان قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شرکت ایران خودرو خراسان در شرایط سخت اقتصادی، امنیت شغلی مناسبی برای کارکنان ایجاد کرده است که نه تنها نیرویی تعدیل نشده بلکه بیش از ٢٠٠ نفر نیروی جدید نیز استخدام شده اند و این نقش پدرانه با ایجاد توسعه، رونق اقتصادی، تهیه و اهدا همین کمک های مومنانه در منطقه گسترش یافته است.

وی اظهار داشت: در سال جاری بر اثر تحریم‌ها روزهای سختی در ایران خودرو خراسان سپری و تلاش های بسیاری شد که بر تحریم ها غلبه و این شرکت سرپا نگه داشته شود و امیدواریم سال آینده سال درخشانی برای ایران خودرو خراسان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز