خبرگزاری کار ایران

فرماندار گناوه خبر داد:

مسدود شدن ورودی شمالی شهرستان گناوه / هجوم مسافران به شهرستان نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۱۰۲

فرماندار گناوه گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا، ورودی این شهرستان از سمت شمال بر روی خودرو‌های غیربومی بسته شد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مهرجو بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونای جهش یافته در استان‌های همجوار بوشهر به‌ویژه در خوزستان که فاصله نزدیکی با گناوه دارد، به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان، مبدا ورودی این شهرستان از پایگاه امداد جاده‌ای بینک مسدود شده است و اجازه ورود به خودرو‌های غیربومی و مسافران داده نمی‌شود.

وی عنوان کرد: شهرستان گناوه به دلیل موقعیت و شرایط آب و هوایی مناسب، در آستانه عید نوروز با ورود مسافران و گردشگران زیادی از جمله در بازار و ساحل مواجه شده که نگران کننده است و در همین راستا تصمیم گرفته شد تا مسیر ورودی به این شهرستان از سمت شمال بسته شود.

فرماندار گناوه تاکید کرد: در صورت مشاهده خودرو‌های غیربومی در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان، جریمه برای آنها اعمال خواهد شد.

وی گفت: از مردم این شهرستان که از بدو شیوع ویروس کرونا بیشترین همکاری را با بخش درمان و مجموعه دولت داشته‌اند، انتظار داریم همچنان نسبت‌به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی اهتمام جدی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز