خبرگزاری کار ایران

با هدف بررسی خدمات رسانی‌ها به زلزله زدگان؛

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد سی‌سخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۰۷۱

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد شهر زلزله زده سی‌سخت شد.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی شب گذشته (پنجشنبه ۷ اسفند ماه ۹۹) وارد شهر سی‌سخت و مهمان خانواده‌های زلزله زده این شهر شد.

بنابر این گزارش، محسن رضایی با خانواده‌های زلزله زده شهر سی سخت دیدار کرد و با آنها به گفتگو نشست. وی در ادامه سفرش به شهر سی‌سخت، آشپزخانه طبخ غذای گرم قرارگاه جهادی مجاح (قرارگاه حسین بن علی (ع) ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور) را افتتاح کرد.

وی صبح امروز (جمعه ۸ اسفند ماه ۹۹) جلسه‌ای با مسئولان دولتی در محل فرمانداری شهرستان دنا برگزار می‌کند و با مدیران درباره آخرین خدمات رسانی ها گفتگو خواهد کرد.

وی همچنین با نیرو‌های مسلح که برای امدادرسانی به شهر زلزله زده سی‌سخت سفر کرده‌اند، جلسه‌ای دارد. امیرحسین رستمی رئیس ستاد توانمندسازی محرومین کشور نیز در این جلسه حضور دارد. رستمی چندین روز است که به شهر زلزله زده سی سخت سفر کرده است.

رضایی همچنین صبح امروز با سایر زلزله‌زدگان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلح نظام نیز در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نیز جلسه‌ای در این خصوص و پیگیری خدمات رسانی به مردم زلزله زده شهر سی سخت، برگزار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز