خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:‌

با مدیران ضعیف در زلزله سی‌سخت برخورد می‌شود/ تا پایان در کنار مردم هستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۹۶۵

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در منازل مسکونی و خانه‌های آسیب دیده شهر سی‌سخت در جریان آخرین روند امدادرسانی و مشکلات و نیازمندی‌های افراد آسیب دیده قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حسین کلانتری تسریع در روند اسکان و آرامش خانواده‌های آسیب‌دیده را از مهمترین اولویت‌ها خواند و افزود: هیچ خانواده‌ای در این شهر نباید که نیاز اولیه به چادر، وسایل گرمایشی داشته باشد و همه باید از امکانات اولیه امدادی برخوردار باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدارهای چهره به چهره و خانه‌به‌خانه با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر از تلاش ویژه خود و مدیران استانی برای پیگیری مشکلات مردم سی سخت در سطوح ملی و رایزنی با مسئولان ملی خبر داد و گفت: تا پایان در کنار مردم سی‌سخت هستم.

کلانتری افزود: خود شخصا به صورت مکرر و مرتب از جای جای شهر و محلات و خانه‌ها بازدید کرده و در صورتی که قصوری از ناحیه کسی ببینم برخورد خواهم کرد.

وی گفت: هم اینک همه دستگاه‌های امدادی، خدمات‌رسان، پزشکی، سپاه، بسیج در قالب تیم‌ها و اکیپ‌های مختلف و حتی از استانهای همجوار و دیگر استانها در جای‌جای شهر و روستاهای اطراف مستقرند و به خدمات رسانی مشغول‌اند.

کلانتری، انسجام، همدلی و وفاق میان همه اقشار مردم و مسئولان و فرهنگ و متانت مردم سی‌سخت را عامل مهم مقابله با این بحران برشمرد و اظهار امیدواری کرد که با همین اتحاد این بحران رو پشت‌سر خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز