خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد؛

انتخابات1400 با برنامه‌ریزی موفق و کنترل کرونا ویروس در استان زنجان/ در استان زنجان به ازای هر یک هزار نفر ۱۴۰ نفر تست می‌شود/ استان زنجان در کنترل کرونا ویروس خوب عمل کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۶۲۰

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه استان زنجان در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا موفق عمل کرده است، گفت: برای برگزاری انتخابات در سال ۱۴۰۰ با شرایط کرونا در حال برنامه‌ریزی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، فتح‌الله حقیقی، امروز در جلسه شورای ستاد اقامه نماز استان زنجان، تاکید کرد : با شیوع کرونا ویروس شرایط تغییر یافته و باید برنامه‌ریزی‌ها بر اساس این شرایط باشد.

استاندار زنجان،  برضرورت توجه به شرایط بیماری کرونا در اجرای برنامه‌ها ی ستاد اقامه نماز تاکید کرد و گفت: زنجان به دلیل مشارکت مردم، اقدام خوب مدیران و ائمه جمعه در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا موفق عمل کرده است.

حقیقی، با اشاره به کاهش سن ابتلا به بیماری کووید 19، تصریح کرد: در استان زنجان به ازای هر هزار نفر ۱۴۰ نفر تست می‌شود و در حال حاضر به ازای هر نفر در ۱۰ نفر مورد بررسی قرار می‌گیرد تا افراد درگیر بیماری شناسایی شده و افراد کمتری آلوده شوند.

مقام عالی دولت در استان، افزود: باید برای زندگی در شرایط بیماری کرونا برنامه داشت و بر اساس پروتکل‌های اعلامی عمل کرد.

استاندار زنجان، تاکید کرد: در شرایط بیماری کرونا و به منظور اشاعه فرهنگ نماز باید از بستر شبکه شاد که همه جوانان و نوجوانان در آن عضویت دارند، استفاده کرد.

حقیقی، گفت: باید مطابق با شرایط برنامه‌ریزی و برنامه اجرا کنیم همانطور که برای برگزاری انتخابات در سال ۱۴۰۰ با شرایط کرونا در حال برنامه‌ریزی هستیم.

استاندار زنجان ، همچنین خبر از تدوین برنامه عملیاتی ترویج فرهنگ نماز برای سال آینده داد.

علی جعفری ، رئیس کارگروه فرهنگی استانداری زنجان،  نیز در ادامه این جلسه از تشکیل کارگروه ساماندهی مساجد و نمازخانه‌های بین راهی استان زنجان خبرداد و گفت: در قالب این کارگروه نحوه ارائه خدمات به مردم در سفر به ویژه سفرهای نوروزی و تابستانی مورد بررسی قرار می‌گیرد که این کارگروه ۱۵ مصوبه تا کنون داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز