خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات هنرهای رزمی استان:

بانوی کونگ فو کار قزوینی موفق به کسب نشان نقره کشوری شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۵۹۹

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان قزوین گفت: مهدیه مرادی بانوی کونگ فو کار قزوینی در مسابقات رزم آهنگ قهرمانی کشور به نشان نقره دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور اظهار کرد : اولین دوره مسابقات رزم آهنگ قهرمانی کشور در بخش بانوان رده سنی بزرگسالان به صورت مجازی و با داوری متمرکز در محل فدراسیون برگزار شد.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان اضافه کرد: این مسابقات در ۶ فرم و سه رزم آهنگ برگزار شد که بانوی کونگ فو کار قزوینی در بخش رزم آهنگ نانچیکو، مقام دوم را از آن خود کرد.

احمدپور ادامه داد: تیم های خراسان رضوی، فارس و اصفهان مقام های اول تا سوم این رقابت ها را از آن خود کردند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی کشور، اضافه کرد: این مسابقات هم در بخش بانوان در رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان به صورت مجازی و با داوری متمرکز در محل فدراسیون برگزار شد.

این مسئول با اشاره به مدال آوران استان در این رقابت‌ها بیان کرد:در رده سنی خردسالان پروانه مجیدی فر در ماده پرش زیگزاگ و معصومه کبیری در ماده یته کیوتو و یگانه احمدی در ماده کیوتو در رده سنی نونهالان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز