خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان خبرداد:

انتخاب استان زنجان، به عنوان پایلوت در طرح استقرار نظام مکان یابی فضاهای آموزشی/اجرای ۲۳ پروژه آموزشی زنجان توسط خیرین مدرسه ساز

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۵۶۶

زنجان به عنوان استان پایلوت در طرح استقرار نظام مکان‌یابی فضاهای آموزشی مطرح بوده و در وقت مقرر به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جهانگیر صفری، از خیرین مدرسه ساز به عنوان بازوان توانمند دستگاه تعلیم و تربیت در توسعه و تجهیز مدارس یاد کرد و گفت: مردم زنجان در کارهای خیر همواره پیش قدم بوده و هستند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان، با اشاره به اینکه پروژه خیر ساز نیمه تمام در استان زنجان نداریم، تصریح کرد: امسال خیرین مدرسه ساز 19 میلیارد تومان در طرح آجر به آجر کمک کردند.

وی، ادامه داد: از سال ۹۷ تاکنون بیش از ۸۵ پروژه با ۴۲۰ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان پروژه توسط نوسازی مدارس استان زنجان تحویل داده شده است.

صفری، با اشاره به اینکه این در حالی است که ۲۳ پروژه سال‌ها طول کشیده بود، یادآورشد: در زمان حاضر از ۱۰۰ پروژه در دست اجرای این اداره کل در سطح استان، ۲۳ پروژه آن توسط خیران در حال اجرا هستند.

به گفته صفری، زنجان به عنوان استان پایلوت در طرح استقرار نظام مکان‌یابی فضاهای آموزشی مطرح بوده و در وقت مقرر به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز