خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

نظام آموزشی پاسخگوی بازار کار نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۵۳۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان اینکه نظام آموزشی کنونی پاسخگوی نیاز بازار کار نیست، گفت: طرح کارورزی و مشوق‌های بیمه‌ای از اولویت‌های سیاست‌های فعال بازار کار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، حسین فتحی در نشست تخصصی پیرامون طرح‌های مشوق بیمه‌ای فارغ التحصیلان دانشگاهی که با حضور مدیران کل جهاد کشاورزی و آموزش فنی و حرفه ای اداره کل به میزبانی این اداره کل برگزار شد، با بیان اهداف راهبردی طرح های کارورزی و مشوق های بیمه ای گفت: با توجه به اهمیت مهارت و نقش آن در تأمین نیروی متخصص اجرای این طرح‌ها گام بلندی در راستای ایجاد اشتغال پایدار خواهد پرداخت.

 وی با اشاره به این‌که عرضه و تقاضای کار به سمت مشاغل جدید در حال حرکت و تغییرات است، افزود: در موضوع اشتغال تغییر اجتناب است و صرف برنامه‌های آموزش و قید و بندهای اداری، اجرای طرح‌های مشوق بیمه‌ای و کارورزی می‌تواند در رفتار و دانش کارکنان بسیار موثر باشد.

فتحی با اشاره به اهمیت و نقش اطلاع رسانی به گروه‌های هدف خاطرنشان کرد؛ جهت بهره مندی از مزایای یاد شده باید از سامانه مربوطه به نشانی www.moshavegh.mcls.gov.ir ثبت نام و کارجویان و پذیرنده درخواست خود را ارائه تا پس از بررسی توسط کارشناسان مربوطه نسبت به معرفی و تامین نیروی انسانی مورد نیاز اقدام شود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز