خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان:

وضعیت نا‌بسامان حوزه آموزشی موجب ورود خیرین به این حوزه شده است /ضرورت پیش بینی فضا های آموزشی در شهر ک های اقماری زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۵۳۵

استاندار زنجان، با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی در شهرک های اقماری از مشکلات کنونی شهر و استان زنجان است، تاکید کرد: متاسفانه وضعیت در حوزه آموزشی به گونه ای است که خیرین در حال رسیدگی به نابسامانی ها هستند.

به گزارش ایلنا از زنجان، فتح الله حقیقی،  با اشاره به اینکه ایجاد فضاهای آموزشی در شهرک های اقماری یکی از دغدغه های مسئولین استان است، گفت: ضروری است در زمان ساخت شهرک های اقماری فضای آموزشی پیش بینی شود.

استاندار زنجان،  با یادآوری اینکه توجه به انبوه سازی در شهرها موجب می شود دانش آموزان از داشتن فضای آموزشی محروم شوند، گفت: از اینرو متولیان این موضوع در پیش بینی فضای آموزشی در این شهرک ها همت کنند.

وی، به وجود متقاضی در طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان اشاره کرد و گفت: در صورت اجازه احداث مسکن در این طرح را خواهیم داد که توجه به فضای آموزشی مورد توجه قرار گیرد.

به گفته حقیقی، خیرین مدرسه ساز اقدامات تحسین برانگیزی در ساخت مدرسه دارند، گفت: متاسفانه وضعیت در حوزه آموزشی به گونه ای است که خیرین در حال رسیدگی به نابسامانی ها هستند.

وی به نقش خیرین در جبران خسارت های ناشی از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: کمک ۷ هزار نفر از مردم در قالب سفیران سلامت و نیز کمک ۲۵ میلیارد تومانی در قالب کمک مومنانه، از جمله این اقدامات بوده است.

استاندار زنجان در پایان سخنان خود  به تفاهم نامه ساخت 23 پروژه با سرمایه گذاری 19 میلیارد تومانی با مشارکت خیرین اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۰ پروژه توسط بنیاد برکت و مابقی توسط خیرین این بخش احداث می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز