خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد :

دستگیری دو متهم به سرقت‌های سریالی از مغازه‌های نیشابور/ تصادف خودروی سارقان با پارکبان در حین فرار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۵۰

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری ٢ متهم به سرقت از مغازه های این شهرستان با ١٠ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، سرهنگ حسین دهقانپور گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی از مغازه‌های سطح شهر نیشابور، افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس آگاهی و پیشگیری در دستورکار پلیس شهرستان قرار گرفت. 

وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی در بررسی اولیه و میدانی متوجه شدند کلیه سرقت های صورت گرفته با شکستن قفل ها و تخریب صورت گرفته است و در تمامی این سرقت ها سارقان از یک دستگاه خودروی پلاک مخدوش استفاده و سپس متواری شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران گشت یگان امداد و گشت کلانتری ١١ طالقانی در ادامه تحقیقات خود به یک دستگاه خودروی پراید پلاک مخدوش مظنون که راننده خودرو با مشاهده‌ گشت پلیس با سرعت بالا به منظور عدم دستگیری اقدام به فرار کرد که در همین حین با یکی از پاکبانان نیز تصادف و سپس به مسیر خود ادامه می دهد. 

سرهنگ دهقانپور اظهار داشت: با مشاهده این وضعیت پاکبان به بیمارستان انتقال و تیم گشت یگان امداد به دلیل عدم توجه راننده پراید به هشدارها و اخطارهای پلیس با استفاده از قانون به کارگیری سلاح تیراندازی و در نهایت خودرو متوقف و ٢ متهم در این زمینه دستگیر و در بازرسی از خودروی مورد نظر دو قبضه شمشیر به همراه دیلم و پتک کشف شد. 

فرمانده انتظامی‌شهرستان نیشابور با اعلام رضایت‌بخش بودن وضعیت جسمانی پارکبان‌گفت: متهمان دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی تاکنون به ١٠ فقره سرقت از مغازه های سطح شهر نیشابور اعتراف و تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت های احتمالی دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز