خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی اردبیل خبر داد:

حمایت از حضور 85 واحد صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۳۷۵

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، از حضور 85 واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در نشست شورای معاونان عنوان کرد: حمایت همه‌جانبه از واحدهای تولیدی از جمله اهداف تشکیل شرکت شهرک‌های صنعتی است که در این راستا تلاش می‌شود با ارائه بسته‌های حمایتی، میزان دانش و تولید واحدهای صنعتی افزایش یابد.

وی افزود: حمایت از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی یکی از این نوع حمایت بوده که بدین منظور از ابتدای سال جاری تاکنون از حضور 85 واحد تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است.

اهلی ادامه داد: تعداد 12 نفر از مدیران واحدهای تولیدی در 3 نمایشگاه خارجی حضور داشته اند که این موضوع در کسب دانش روز و افزایش ارتباطات کاری و فروش محصولات بسیار کارگشا بوده است. 

وی افزود: در این نوع حمایت، بخشی از هزینه های اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین کمک هزینه های اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور به صورت یارانه ای و بلاعوض به واحدهای تولیدی پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل هدف از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی را نمایش محصولات، استفاده از فرصت های زنجیره تامین بازار، برگزاری نشست های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده ها و فناوری ها، نوآوری و بین المللی سازی و همچنین تقویت و توانمندسازی واحدهای صنعتی در حوزه‌های بازار اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز