خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی کاشان خبر داد:

مراجعه به پزشک در کاشان سه برابر میانگین کشوری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۳۲۶

مدیر درمان تامین اجتماعی کاشان گفت: سال گذشته بیش از سه هزار میلیارد ریال در بخش درمان بیمه شدگان کاشانی هزینه شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، علی محمد حق پناه اظهار با بیان اینکه سال گذشته بیش از سه میلیون و۸۰۰هزار نفر با مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با تامین اجتماعی از خدمات  درمانی ارائه شده بهره مند شدند تصریح کرد: به طور میانگین ماهیانه ۲۵۰ میلیارد ریال بابت خدمات درمانی بیمه شدگان تامین اجتماعی در کاشان پرداخت می شود که سه برابر میانگین کشوری است.

وی تاکید کرد: همزمان با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در کاشان چاپ دفترچه بیمه برای همیشه متوقف شد. 

حق پناه اذعان داشت: ممکن است شروع این طرح با مشکلاتی مانند کندی و یا قطع اینترنت و یا زمان بر بودن نسخه پیچی الکترونیکی همراه باشد.

وی از راه اندازی هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی کاشان در سال آینده و با ظرفیت ۱۲ اتاق دوتختی خبرداد وگفت: ۲۰۰  میلیارد ریال اعتبار صرف شده در راستای افزایش کیفیت خدمات در مراکز درمانی تامین اجتماعی به ویژه بخش زنان وزایمان است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کاشان اضافه کرد: بخش  ان ای سیو بیمارستان شبیه خوانی کاشان نیز با ظرفیت چهار تخت برای نوزادان نارس که پس از تولد  نیازمند مراقبت های ویژه هستند  با ۴۰ میلیارد ریال اعتبارتا  پایان سال  جاری به بهره برداری می رسد.

حق پناه  با اشاره به ارتقا پلی کلینیک بوعلی با هدف انجام برخی از جراحی های محدود افزود: یکی از در خواست های مدیریت درمان کاشان که از طریق رایزنی با  وزرات خانه در حال پیگیری است بهره برداری از دی کلینیک بوعلی و افزایش رفاه بیمه شدگان تامین اجتماعی منطقه شمال استان اصفهان است.

وی با اشاره به طی شدن مراحل جذب و به کار گیری ۷۶ نفر برای تکمیل کادر اداری ودرمانی مدیریت درمان منطقه کاشان اظهار داشت:این افراد از طریق برگزاری آزمون وطی  کردن مراحل تخصصی علمی وگزینش جذب شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز