خبرگزاری کار ایران

آل بویه خبر داد:

افزایش ۱۳۴ درصدی واگذاری اراضی صنعتی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۹۱۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از ابتدای فروردین تا پایان بهمن سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته آن ۱۳۴ درصد افزایش داشت.

به گزارش ایلنا از سمنان، حسن آل‌بویه با اشاره به انعقاد قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی استان سمنان در این مدت، بیان کرد: به منظور جذب سرمایه‌گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار در سال جهش تولید شرکت شهرک‌های صنعتی موفق به جذب ۳۲۸ متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک و نواحی صنعتی این استان شد.
 
وی افزود: ۱۵۲ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در ۱۱ ماه امسال در قالب ۳۲۸ فقره قرارداد واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران واگذار شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: این مساله در مدت مشابه سال گذشته ۶۵ هکتار بود که مقایسه آمارها نشان از افزایش ۱۳۴ درصدی واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: در ۱۱ ماه سال گذشته، ۱۸۸ فقره قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان منعقد شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان یادآورشد: افزایش میزان واگذاری اراضی شهرک‌‌ها و نواحی صنعتی استان بخوبی گواه وجود شرایط مطلوب برای سرمایه‎‌گذاران دارد.
 
وی افزود: کل اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز