خبرگزاری کار ایران

دستگیری پدر و نامادری کودک آزار سبزواری

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۷۹۱

رئیس دادگستری شهرستان سبزوار از دستگیری عاملان آزار و اذیت دانیال کودک ۹ ساله در سبزوار خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، میراعلم سیدی در توضیح این خبر افزود: دو روز پیش خبر آزار و اذیت دانیال کودک ۹ ساله ششتمدی در رسانه ها انتشار یافت که در تعاقب جریحه دار شدن احساسات عمومی شهروندان، دستورات لازم از طریق رئیس دادگستری استان خراسان رضوی به حوزه قضایی شهرستان ششتمد ابلاغ شد. 

وی گفت: در اجرای ماده ۵ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان با توجه به اینکه کودک‌آزاری از جرائمی است که برای رسیدگی قضایی به آن نیازمند  شکایت شاکی خصوصی نیست،  به اطلاع شهروندان می رساند به  محض اطلاع و  مشاهده احدی از کارکنان پلیس آگاهی سبزوار از این جرم، بی درنگ به این پرونده ورود و در بدو امر این  کودک آسیب دیده به بیمارستان منتقل و تحویل مادرش شد . 

این مقام قضایی در ادامه افزود: با توجه به احتمال متواری شدن عاملان این جرم به سبزوار، فرمانده انتظامی شهرستان نیز ماموریت ویژه ای در این خصوص طراحی و  به کارکنان تحت امر خود جهت دستگیری این مجرمان ابلاغ کرد .  

وی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های مستمر سرهنگ حسین بیات مختاری و عوامل تحت امر وی در پلیس آگاهی سبزوار ابتدا نامادری این کودک دستگیر و در پی تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته پدر دانیال  نیز در سبزوار دستگیر و در چنگال قانون گرفتار شدند.

رئیس دادگستری سبزوار خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در اجرای ماده ۶ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان پیگیر انجام این ‌قانون بوده و با مجرمان در این پرونده  برخورد قانونی لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز