خبرگزاری کار ایران

مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی همدان:

همدان مشکل تأمین نهاده دامی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۵۲۴

مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه مشکل نهاده‌های دامی در استان وجود ندارد، گفت: هر ماه بیش از ۵۰۰۰ تن جو و ذرت در استان همدان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا از همدان، علی خدارحمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دامداری‌های صنعتی و سنتی می‌توانند از این نهاده‌ها دریافت کنند، اظهار کرد: در اسفندماه تاکنون ۲۵۰۰ تن جو و ۱۱۰۰ تن ذرت تأمین شده است و در بین تمامی دامداران توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلی از نظر تأمین نهاده دامی در استان وجود ندارد، یادآور شد: امروز نیز در حال بارگذاری نهاده مورد نیاز دامداران هستیم و تمامی دامداران صنعتی و سنتی استان می‌توانند با مراجعه به شرکت تعاونی شهرستان خود از این نهاده‌ها دریافت کنند.

خدارحمی درباره قطع سهمیه نهاده دامداری‌های سنتی در شهرستان کبودرآهنگ نیز گفت: نهاده‌های دامی با توجه به تعداد واحدهای دامداری بین شهرستان ها توزیع می‌شود و در کبودرآهنگ نیز تأمین شده است اما تعاونی این شهرستان به علت مشکل تعزیراتی تعطیل بوده و نمی‌تواند توزیع کند.

مدیر امور دام سازمان جهادکشاورزی استان همدان تأکید کرد: انبار تعاونی شهرستان کبودرآهنگ از نهاده‌های دامی پر است اما به علت مشکل تعزیراتی تعاونی این شهرستان نمی‌تواند توزیع کند که این مشکل به تأمین نهاده ارتباطی ندارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰ واحد دامداری سنتی در استان همدان وجود دارد، یادآور شد: بیش از ۳۰۰ دامداری صنعتی و بیش از ۱۰۰۰ دامداری سنتی در استان وجود دارد که نهاده‌های دامی در بین تمام این دامداری‌ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز